Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanne_shelly schreef:Wanneer ben je ongeveer van plan de modellen bekend te maken?Het is namelijk wel handig voor mij/ons om dat op tijd te weten, omdat er vaak nog veel geregeld moet worden qua vervoer enzo...
Nouvel schreef:ik ga het even onthouden...![]()
durf nog niks vast te leggen, paard houdt ook niet van erge drukte, maar het is voor mij wel vlak bij, zeker als het bij de duindamse slag wordt ipv langevelderslag, dan kan ik zo onder 't zadel er naar toe komen...
Marjoow schreef:Nouvel schreef:ik ga het even onthouden...![]()
durf nog niks vast te leggen, paard houdt ook niet van erge drukte, maar het is voor mij wel vlak bij, zeker als het bij de duindamse slag wordt ipv langevelderslag, dan kan ik zo onder 't zadel er naar toe komen...
In principe willen we graag bij de Langevelderslag ivm de bereikbaarheid. Er is daar een grote parkeerplaats en een strandtent in de buurt.
Sharon en ik gaan van te voren nog even langs om te kijken, mocht het nou in Mei niet gaan lukken dan zullen we moeten uitwijken naar een ander strandje
quibusjes schreef:Het lijkt mij ook wel leuk om als model te komen. Ik heb voor mijn verjaardag een arabische showset gekregen die natuurlijk nog op de foto moet.
Kan je je onder voorbehoud van datum opgeven? Vervoer heb ik, maar moet wel op tijd oppas voor mijn dochter regelen.