En woont er nog iemand op mijn route om mee te carpoolen met me eventueel, vind ik wel zo gezellig . Ik kom vanuit Hoorn en rij over Amsterdam en dan via de A4 denk ik.
Hier gaat Michel ook mee als we mee gaan, ivm met de leeftijd van de kleine en het vervoer.
noviceh
Geplaatst: 29-05-12 22:54
Ik ben 29 juli vrij!
fliertje6
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-12 21:49
Schopje
Ik ben afgelopen weekend geweest in Blijdorp, ontzettend leuk voor een beebs!! Oceanium kan hij echt al zien, en doordat er een tunnel met vissen is kan hij liggend in zn bak wel van alles volgen.. De kwallen vond hij het mooist Is ook een soort snoezelkamer, een ruimte waarin het licht steeds van kleur veranderd, had hem daar gerust kunnen stallen haha..
De verdere dierentuin heb ik gedaan toen hij sliep, toen hij weer wakker was zijn we nogmaals het oceanium in geweest. Voeden kan makkelijk aangezien er echt relaxte banken staan bij restaurants en genoeg achteraf plekjes zijn..
Ik en J ayden hebben er ook erg veel zin in en helemaal om jullie te ontmoeten in RL . Alleen ben ik bang dat J ayden het doodeng zal vinden dat Oceanium .
noviceh
Geplaatst: 15-06-12 22:00
Net even gespiekt, manlief kan ook mee! Moet m denk alleen niet van tevoren verklappen dat er meer meiden mee gaan Heb er zin an!