hij duurd 2,5 uur, dus gok dat je niet voor 9 uur/ half 10 thuis ben als we naar die in de kuip gaan, weet niet vanaf hoelaat je housewarming is
maar wie weet draait die volgend weekend wel op een hele andere tijd, want deze week draait hij alleen om 21.15
voor mij is de kuip in delft ook nog een optie als dat voor sommige kwa vervoer handiger is, maar weet niet of dat voor de rest ook handig is hoe zit je daar trouwens met parkeren?
Parkeren kan je daar ook heel dichtbij betaald, en 5 minuten lopen gratis
Maar eh ik dacht dat de meeste voorkeuren vielen op de middag?
judith_irene
Geplaatst: 21-02-12 23:02
Pathe in Delft vind ik ook goed. Zolang het maar Pathe is. De kuip in Delft, ik denk niet dat tomtom die gaat vinden
En anders kunnen we misschien ook nog naar Den Haag, we vinden wel een bios waar we terecht kunnen . In Scheveningen heb ik connecties qua plaatsen in de zaal, maken we er gelijk een uitje naar de boulevard van.......
Magrathea: op schoot niet hoor, dat stuurt zo lastig . of jij moet dan sturen.... Er passen er 5 in mijn auto. Jij, Noor en ik dus nog 2 plekken vrij.
Zo, ik heb hem ook ingevuld alleen als het in delft is kan ik niet op doordeweekse dagen en op zaterdag heb ik tot 12.30 fotocrusus in Rotterdam dus dan moet ik wel reistijd meerekenen naar delft.
Ik ga wel liever in rotterdam eigenlijk maar als delft voor iedereen handiger is dat ook wel goed
Ik kan doordeweeks alleen maar savonds, en volgende week liever niet omdat ik dan met stage zit. Op zaterdag hangt het een beetje van mijn werktijden af, die weet ik donderdag.
De plaats maakt mij niet uit, maar ik zou het wel fijn vinden om met iemand mee te rijden, anders moet ik alleen met de trein en dat lijkt me niet zo'n goed plan want dan verdwaal ik
Hmm Den Haag en Delft is voor mij weer een stuk verder.. Weet niet of ik zin heb om zo ver naar de bios te gaan eerlijk gezegd.. Zeker op zaterdag, dan kan ik niet gratis met OV en het is al een beetje geldcrisis hier..
Kimberleij
Geplaatst: 22-02-12 20:13
Dan houden we het toch bij Rotterdam, dat was tenslotte als eerste de afspraak
Uhh dames, ik zie hem alleen nog maar voor maandag en dinsdag staan
Even kijken of hij nog ergens anders wel draait
Edit: he vrdmme, alleen de kuip is om 18:00 . Het ziet ernaar uit dat ik toch even mijn housewarming moet verplaatsen naar de vrijdag (zou het in eerste instantie ook zijn dus daar hebben ze maar mee te leven )
Laatst bijgewerkt door Magrathea op 23-02-12 00:10, in het totaal 1 keer bewerkt