De doos zegt van wel . Vrienden van mij hebben ze ook en die zijn er altijd nog erg over te spreken . Ze hebben nu als het goed is ook aanbiedingen tot 70% korting bij de ANWB
Ik heb ook ANWB laarzen. Gekocht op Horse Event op 11 september en sindsdien elke dag mee gelopen. Door de bagger, zand, water en nu ook sneeuw en ze zijn nog steeds warm, heel en waterdicht. Geweldige laarzen!
S123321
Geplaatst: 13-02-12 18:45
Ze zijn nu 95 euro (ben lid), hoe vallen ze qua maat gewoon normaal? En met een wat bredere kuit en hoge wreef zijn ze nog wel aan te krijgen (ik kom in de dubarry's met veel moeite en dan zitten ze strak op mijn wreef). laars lady delta
Laatst bijgewerkt door S123321 op 13-02-12 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik vind ze ruim zitten. Heb zelf normaal maat 41 maar heb ze een maatje ruimer genomen omdat ik ze anders iets krap vond worden. Wil er wel dikke sokken in aan kunnen
Ja precies, ik ook dan neem ik 38. Jij hebt het over de Laars lady delta vd anwb?
Maysie
Geplaatst: 13-02-12 18:49
Heb het dan wel over deze.
De voet vind ik fijn zitten maar de kuit vond ik iets krap maar nog wel fijn heb normaal 39/40 en ben nu op en top tevreden met mijn maat 40 . Heb je een winkel bij jullie in buurt zitten Jinte, anders zou ik zeggen gewoon ff passen en op en neer wandelen . Mooi prijsje hebben ze nu
Heb deze ook aangehad waarvan de kuit wel iets breder was Maar vond die anderen toch net ietsjes mooier . Ze lopen allebei het zelfde alleen heb ik het idee dat die hieronder iets hoger is dan de bovenstaande laars. (richting je knie bedoel ik dan niet de zool)
Laatst bijgewerkt door Maysie op 13-02-12 18:53, in het totaal 1 keer bewerkt