jullie kletsen zoveel dat er over me vraag heen gelezen was hahaha vroeg hoeveel mensen er uit eindelijk mee kunnen kwa datum moet ik even kijken invb en weekend weg wat op de planing staat
monique1983 schreef:jullie kletsen zoveel dat er over me vraag heen gelezen was hahaha vroeg hoeveel mensen er uit eindelijk mee kunnen kwa datum moet ik even kijken invb en weekend weg wat op de planing staat minimaal 10?
ooohhh sorry moniqueer is geen maximum aan.We gaan met minstens 10 en max.....uhm....110? wees welkom
is maar op pagina 2 geweest hoor lol dus al ff terug hahahaha oke lijkt me wel gezellig mist ik die dag ook kan moet nog ff horen welk weekend we weg gaan waneer er plek was nog dus vandaar
Citaat:25-2 Bella monique10-3 monique17-3 31-3 S_en_Z - Bella -Erwin- Adamootjelaaste 2 moet ik ff afwachten nog kwa die datum's hangt ff van weekendje weg af namelijk is in maart
monique1983 schreef:Citaat:25-2 Bella monique10-3 monique17-3 31-3 S_en_Z - Bella -Erwin- Adamootjelaaste 2 moet ik ff afwachten nog kwa die datum's hangt ff van weekendje weg af namelijk is in maartals je meer weet kan je je naam er altijd bij planten als je wilt........leuk
Dat maakt toch niet uit? Ik ken ook niemand...en dat wil wat zeggen als je naar mijn meetinglijst kijkt.
ja had jou lijstje gezien ik sta reseve voor de meeting kwa de fotografen die jij bedacht had daar kende ik jou naam eigelijk van en heb je daar bij toen op facebook toegevoegd ook
quartel schreef:ppppfffff nou klopt mij OS niet meer en de helft is niet zichtbaar Je letter type is te groot en je hebt teveel onder elkaar staan.
ik ook niet maar ja zo leer je nog eens mensen uit de regio kennen ga vaak voornamelijk mee na fotografen meetingen veder eigelijk nog nooit
nee idd en vind het nieuwe niks (A) eigelijk de bokt marktmorgen als ik niet vergeet maar eens aanpassen ik heb opzich ook heel wat bokkers gemeet wel maar nooit namen bij gehouden eigelijk