Huize Ibbel dan weer? Mij betreft OK, doen we het eind maart of zo over in huize Prrrr
Ik denk dat ik meneer Ibbel naar z'n werkhok verban en dat we in de kamer gaan zitten. Handig met PC/versterker ed bij de hand.
Akecheta
Geplaatst: 19-02-13 21:18
Ik heb vandaag de 5e vink gezet op a.s. zondag
Balen Prrrr dat je ziek bent. Beterschap. Als je fit genoeg bent om mee te rijden dan zou ik je op kunnen komen halen. (mijn auto is een soort vuilnisbakkie op het moment, maar wel allemaal peerdenspul. Vooral niet naar achteren kijken dus )
Ik kan pas in de middag. Moet 's-ochtends de paarden buitenzetten en mesten. De avond ervoor heb ik een stalbarbecue, dus ik zal wel een beetje witjes zien
Heb helaas echt geen tijd om te oefenen van te voren, hoop niet dat dat een probleem gaat zijn. O ja 1 , printinkt is op. Dat is wel balen want ik weet niet of ik eraan toe kom om nieuwe inkt te halen en alles uit te printen. Kunnen we samen doen met een muziekboek/printje?
Oefenen van te voren is niet verplicht, we rotzooien gewoon wat an. Ik kan morgen overigens wel wat door de printer op kantoor rossen. Wat een partypooper kan zijn is dat Amanda zo te horen nogal grieperig is, en ik ook niet helemaal jofel ben, dus laten we zaterdag definitief groen geven.
Ik heb nog niets ingevuld, maar kan zondag sowieso niet ivm familieverplichtingen. Overigens kan ik t/m 7 april niet in het weekend Iets met concerten en repetities enzo.
Nou, mijn stem lijkt het nog steeds te doen. *fingers crossed*
Op zich kunnen we met Lali, jou en mij wel wat nootjes kraken denk ik, en Prrrr zou volgens mij ook wel een gitaar moeten kunnen bedienen als ze niet kan zingen. Als Ods dan toch nog mee kan komen, dan hebben we best een redelijk evenwichtig groepje.
En zonder Prrrr en Ods kunnen we z'n 3en ook nog wel wat klooien, en dan begin april nog eens in de herhaling?
Hilversum is voor mij ook prima, één overstap in amersfoort (2 minuten overstaptijd, maar anders gaat er een kwartier later weer een trein) . Zou leuk zijn als het toch door gaat. Ik heb de hele dag niks te doen, dus elke tijd is voor mij goed.
Is er iemand die mij van station Hilversum op kan pikken?
Misschien is Amersfoort-Schothorst nog wel handiger. Ik weet niet waar Pien woont tov het station van Hilversum, maar Schothorst is zelfs een intercity-station en voor mij maar een kleine zwieper om, en misschien wel minder dan naar station H'sum rijden. Scheelt jou overstappen ook.
Oh, dat kan ook. Als ik naar de NS kijk maakt het voor mij niet zo veel uit, voor Hilversum is het afhankelijk van de tijd of ik 1 of 2 overstappen heb, voor amersfoort hoe dan ook maar 1. Qua tijd komt het aardig overeen. Dus als het handiger is voor oppikken, is het wel een goed idee!
8 minuten lopen? Zo hee, jullie verwachten wel wat van mij hoor.... Maar aangezien ik verder geen bassen of contrabassen mee sleep, is dat ook heel prima te doen en denk ik de meest handige oplossing.
En een gestemde piano! Hoe goed kan jij piano spelen Prrrr?
Ik zeg helaas definitief af ben al een paar dagen niet helemaal jofel en heb even bijtanktijd nodig. Vind het reuzen jammer maar wens jullie ontzettend veel pret toe morgen!!