Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:Vanky schreef:Richard, heb jij die lens nog die ik kon lenen bij fotomeeting hargen? (waar ik uiteindelijk niet heen ben geweest)
Oh was jij het die de lens wilde lenen.Ik hem helemaal meegenomen.
Die lens is nog niet verkocht dus heb nog steeds een Canon EF-S 18-135mm te leen voor je die dag.
pinkie87 schreef:sorry ga niet mee... als je zo graag foto`s van je paard wil koop dat een shoot. vind dat meeting toch echt georganiseerd moeten worden door fotografen. maar jah is mijn mening
Data wanneer iedereen kan schreef:8 april - ponyparadijs - Aniek1985, Carmuh, roann,Chanice92, Bagheera_206
15 april - ponyparadijs- WenMLove, roann, Chanice92
22 april - ponyparadijs- WenMLove- Aniek1985, roann, Chanice92, Bagheera_206
29 april - WenMLove, Carmuh, roann, Chanice92
6 mei - ponyparadijs- WenMLove, Bagheera_206
13 mei - roann, Bagheera_206
20 mei - ponyparadijs- WenMLove - Aniek1985, roann, Chanice92, Bagheera_206
27 mei -WenMLove- Aniek1985, raonn, Chanice92
Laraax schreef:Datum nog niet bekend? Meld me dan aan onder voorbehoud vanCitaat:Modellen:
- Chanice92, KWPN - Bruin, 1.68
- Roan, Draver - zwart, 1.54
- Rugby (zelfde voor jou, even ras-paard en kleuren doorgeven!)
- XXLeonieXX , ras niet bekend(denken welsh-K) , 1.53, Z2 dressuur bij de pony's nu Z1 bij de paarden, bruin
- Loonew ras nog niet zeker welsh of fell pony
- Nicolettehb, KWPN , 1.56 - Vos - L1 dressuur
-Mariskavhb, New forest , 1.42 - donkerbruin/zwart - L2 dressuur
- Dems75, IJslander - 1.40 - koffievos - eh...geen dressuurklassering Eventueel ook nog een leemvos ijslander met retegave telgang
- Carmuh, Fries, Zwart, 1.63, M1 niveau
Fotografen:
- Vanky
- Hamsterfan
- Aniek1985
- xMnOn
- WenMLove
- Samy
- Borrie01
- Bagheera_206 (ovb datum)
- JoycexLynn12
- Laraax (ovb datum)
- pinkie87 (pvb datum en modellen)
ponyparadijs schreef:Waarom zet je nu Laraax en Bagheera reserve?
En ik zou niet stoppen met nog 1 model. Zoals ik al zei denk ik dat je beter meer paarden aan kan bieden en daar een selectie van maken. We gaan niet komend weekend al foto's maken dus er is nog tijd zat!
Daarnaast heb je nu al 11 paarden op de lijst staan als iedereen alle paarden mee neemt!