Zooist schreef:Haha, dat mag.... als je weet wat je op inet kan plaatsen en wat beter niet
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

dan is dat ook allemaal zo gedaan en kunnen we bij 'mij' thuis wat hapjes doen en daarna wat eten.... En dan kan iedereen weer op tijd richting koninginnenach... 

Maar goed plan!
Die heb je rond L/M niveau lopen toch? Daar zit ik met [***] ook, en dus juist dingen waar je dan tegenaan loopt zijn voor mij dus wel interessant 
Falona schreef:Training aan de longe vind ik wel interesant. Je kan met Pandora alles, maar ik doe er te weinig mee omdat ik niet weet wat voor effect alles heeft.
Soep is sowieso niet mijn ding, maar de ballen vind ik dan weer wel lekker. Verder eet ik gewoon (bijna alles) wat mij voorgezet wordt.
Saskiaa_ schreef:Met de nieuwjaarsduik was ze ook niet erg enthousiast toen ze erachter kwam dat ik met jou ging. Toen ze de foto's zag geloofde ze het wel. Maar ondertussen denkt ze nog steeds dat jullie allemaal psychopaten zijn.Gelukkig weet ik beter.

mijn ex zei toen ik dat schrift kreeg, jullie zijn net een secte..
Kom denk ik dan nog wel op vragen! Verruimen en verzamelen vind ik altijd interessant, heb ik moeite mee
En ik neem ook mijn camera mee! mooi moment om weer te beginnen met dat ding overal mee naartoe te nemen!lieniminnie schreef:Saskiaa_ schreef:Met de nieuwjaarsduik was ze ook niet erg enthousiast toen ze erachter kwam dat ik met jou ging. Toen ze de foto's zag geloofde ze het wel. Maar ondertussen denkt ze nog steeds dat jullie allemaal psychopaten zijn.Gelukkig weet ik beter.
mijn moeder vind het allemaal heel erg leuk eigenlijkmijn ex zei toen ik dat schrift kreeg, jullie zijn net een secte..
![]()
![]()

*pennymeisjesglimlach*

Net als Carline, inclusief pennymeisjesglimlach. Het is dat ik geen roze rijbroek heb, maar anders..