hi dames zoals sommige al hebben gelezen in het andere topic heb ik bekkeninstabiliteit. Ik weet dus niet hoe het met mij gaat in april. mijn man zei al dat hij me anders met de rolstoel wel mee neemt hihi. Maar ik moet dus even tegen die tijd kijken of ik nog mee kan.
Mistic
Geplaatst: 04-02-12 21:37
Ze zullen bij de apenheul toch wel rolstoelen hebben? Ik zou het wel leuk vinden als je mee gaat.
mare jij gaat ook nog steeds gezellig mee hoor desnoods zet ik je in de kinderwagen hihi. maar rolstoelen zijn daar wel meid en dan drukken we je wel mocht je man geen zin meer hebben.
Zo ik gooi er ff een skupje tegen aan aangezien het volgende week alweer maart is en dan nog een paar weken te gaan tot onze meeting dames . Ik heb er nog steeds super veel zin in, en Mare jij hoort er ook nog steeds gewoon bij dus gewoon komen.
Ik had het erg leuk gevonden, ik woonde vroeger vlakbij Deventer en had familie in Apeldoorn.. Nu ben ik eind maart/ begin april uitgerekend en ik moet eerlijk zeggen dat ik met mn net gehaalde rijbewijs ook zo'n toch niet aan zou durven
Maar ik blijf het wel even volgen!!!
Cheiba
Geplaatst: 26-02-12 14:59
Tequilaatje je hebt daar ook rolstoelen Daar zal ik waarschijnlijk zelf ook gebruik van moeten maken. Zou wel heel leuk zijn als je mee gaat. Yel ik snap wel dat je niet mee gaat als je op het einde loopt, al is het wel een uniek verhaal als je kunt zeggen dat je bevalling tussen de aapjes begon