Bij de fotografen kom je op de reservelijst te staan Je kunt je paard altijd aanmelden, maar dan is het niet zeker of hij mee kan, dat ligt aan de aanmeldingen die er nog komen gaan... Je kunt je altijd aanmelden maar wees ook niet teleurgesteld als je paard dan niet uitgekozen word
heb trouwens de camera van mijn zusje ook eventueel te leen voor iemand die daarmee foto's wil maken. Wel zelf geheugen kaart regelen! Ik kan zelf totaal niet met die camera over weg.. Met geen 1 trouwens ha ha ha.
Haha ik ben heel erg gehecht aan mijn Olympus Maar als je mee mag met een van je paarden Marjan en je neemt de camera mee, dan wil ik hem wel proberen Tenzij het een Olympus is natuurlijk haha.
Dat zou ik wel leuk vinden Maar ik zit ook een beetje te kijken bij wie je de beste keus aan objectieven hebt Ik wil niet dat ik over een jaar alweer een nieuwe camera wil omdat ik erop uitgekeken ben
geloof dat canon wat goedkoper is met objectieven. Tenminste als ik Marianne hoor wat zij moet neertellen voor een 2.8 lens van Nikon dan scheelt dat nogal met een 2.8 lens van canon.. maar ik heb me totaal niet verdiept in Nikon.
MarianneV
Geplaatst: 29-12-11 22:44
Ik heb een nikon
Nikon is duurder met lenzen
Een f2.8 70-200mn van nikon is maar (schrik niet) 2000 euro
oh Ja dan kan 't snel gaan met al elkaar sparen. Ha ha. Ik ben blij als 't 1 januari is! Had vandaag beter niet kunnen rijden. Leuk als ze gaan carbit knallen en je voor 't eerst op nieuw plekkie op 't paard stapt.