@simone ja hebben ze! haha op wie reed jij op kamp ookalweer?
S_imonee
Geplaatst: 12-01-12 19:31
Heb een keer op Zoë gereden, op Kinky (die was echt heeeeeel leuk) en heb eens met Elina een buitenrit gemaakt op Sneljo. Volgens mij was ik op Kinky toen ik gelijk met jou was.
@ chantal de ene keer zet henk een paar paarden klaar en de andere keer zegt die zoek maar wat uit maar wij gaan ook wel eens huren met een bokt groep van hier, met 5 leidingen erbij en heel veel oud kamp gangers en dan zegt hij sneller van he zoek maar wat leuks uit, en neem die en die even mee.. denk dat henk zowiezo met dit weer niet zo snel zegt neem die maar mee, maar dat hij wat braafs uit zoekt omdat ze best fris kunnen zijn als ze lang niet gelopen hebben!
Als je op bokt zoekt krijg je allemaal zeurtopics van geen passend tuig, maar ik heb nog nooit een zadel gehad dat niet past. het ligt niet altijd voor 100% maar niet dat paarden er auw van krijgen..
ze rijden wel met halster en bit, wil je een foto zien? haha
Inderdaad, niet iedereen is even enthousiast over het fjordenpaard heb ik al gemerkt. Ik vond dat ze altijd wel redelijke passende zadels hadden.. Sommige wel wat kapot en zo, maar dat vind ik niet niet veel uit maken op zich.