ik vind 16.00 uur ook prima hoorwe hoeven toch niet meteen aan te vallen en binnen een half uurtje weg te zijn?
Mar_Nimbus schreef:of op de weg terugAlleen is de vraag: is jullie weg terug ook mijn weg terug Ik woon ongeveer naast een Mac... isse nie goed heb in mijn studietijd bij de Mac in Utrecht gewerkt en ik ben het (helaas) nog niet zat...
Ja...ik zit volgende week zondag weer in Ermelo...en denk trouwens dat het op de terugkomdag ook niet al te warm is.
Vippie schreef:Gaan we toch met mijn stoere Twinggie Waar spreken we af?bij jou?of is het qua richting bijvoorbeeld slimmer bij mijwant ik denk dat elaine zo''n beetje tussen ons in zit
Ik sla over... Ik ontbijt er al om half 8 en ben denk ik blij als ik weer naar huis mag. Zondag ook weer jureren, dus ga liever met mijn hubbie eten.
Ik moet eerlijk zeggen, als we met een klein groepje zijn.. ga ik ook liever door naar huis. BF en ik zien elkaar altijd al alleen op zaterdagavond en zondag.. als ik dan niet weg moet (zoals jureren op zondag), ga ik ook liever thuis eten
Gaan we toch lekker thuis eten, zitten toch al de hele dag te blauwbekken en ben aan de lijn dus eigenlijk is macDen niet echt handig in mn dieet .
inderdaad en gezien het weer kunnen we misschien toch beter lekker naar huis gaanwant je doet er dan toch al langer overmeiden waar spreken we nou af?
Ja prima! Ik ben vrij goed herkenbaar: Knalrooie Twingo, spoilertje en streepjes op de motorkap. Ik ga wel bij het frietkotje staan bij de roltrappen.
Vippie schreef:Ja prima! Ik ben vrij goed herkenbaar: Knalrooie Twingo, spoilertje en streepjes op de motorkap. Ik ga wel bij het frietkotje staan bij de roltrappen.hoe laat spreken we daar af?