joh, het was donker moet je maar denken! tussen de 2 tankstations (25 km), heb ik 7x achter de vangrails gezeten... moet zeggen dat dat schoner was dan die vieze franse wc's haha
datum is nog niet bekend. je moet even in de poll aangeven wanneer je kan linda.
haha ernstig! Maar het is bij mij zo ernstig, als ik moet, dan moet ik. En dan is er ook bijna geen houden meer aan. Dan heb ik zo'n kramp. We konden het net redden tot dit tankstation en dan zit ie ook nog eens dicht.
pantuf
Geplaatst: 08-12-11 22:39
benangelique schreef:
dat kan ik me wel weer voorstellen ja. ik zat gewoon in de open vlakte haha. is heel wat naar me getoeterd, schaamde me dood!
hebben wij ook yvonne. poos geleden kwamen we uit een restaurant en ik wilde naar de wc. hans wilde nog even tanken en ik zei dat het wel kon. niet dus. toen we thuis uit de auto stapten liep het zo via mijn broekspijpen naar beneden...
Ochjee, dat is wel helemaal spectakel BA! Ik heb het vooral met uit eten gaan. Thuis ben ik wat relaxter en ga ik gewoon zitten als ik kramp voel. Op een gegeven moment gaat het ook tussen de oren zitten.
carpoolen is ook met meloen en sinelia, super gezellig dus alleen zal wel krap worden, hahaha
benangelique
Geplaatst: 08-12-11 22:49
toen was ik ook blij dat het donker was ben met kleren en al onder de douche gaan staan. voelde me zo vies!
Bo_Y
Geplaatst: 08-12-11 22:49
Ik zit meestal verstopt.... En als ik echt mega over mijn grenzen ga, gaan mijn darmen aan de hobbel..
Dat heb ik ook een keer gehad, ba. Reed van stal naar huis, kreeg kramp. Dus ik dacht snel naar huis, maar ik had alle stoplichten tegen. Dus dat ging mis.. Had het in mijn sokken en leren laarzen zitten.