jammer dat hele weekend heb ik demonstraties met mijn stal! veel plezier allemaal en misschien volgende keer beter
stal_HD
Geplaatst: 06-12-11 20:32
Dat is jammer susan.Maar dat weekend heb je het vast ook erg gezellig.
Ik onthoudt de datum ook. Weet alleen nog niet of ik wel of niet met paard/menpony kom.
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 00:22
Ik heb net met vriendin(geen bokker en heeft niets verder met paardjes) overlegd,wij kunnen die datum!!!! Ze gaat dus met mij mee,in overleg met haar, leg ik dit nog even uit voor degene die komen,maar zij is dus degene die haar man pas verloren heeft(veel te jong).Ze is net zo gek als mij (dus leuk )en ik vind dat ze er even mee uit moet.Aangezien haar man 2 dagen ervoor jarig had geweest.Melanie was al op de hoogte. Ik neem aan dat dit voor jullie geen probleem is?
Wij duiken wel de keuken in voor alle menners en wandelaars etc...hebben jullie iig erna iets warms te eten. Degene die afgevoerd wilde met taxi door de rose mag bij ons blijven hoor......en degene die niet met paardjes op stap gaan en ook niet echt zin hebben in hooi,biks en wortels,mogen ook gezellig meekoken. en kletsen natuurlijk.. Deal???????????????
jolandje
Geplaatst: 07-12-11 00:33
ik vind alles goed, leuk dat je vriendin meekomt san, van ons word ze vást wel vrolijk
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 00:37
Nou ondanks alle ellende is ze best vrolijk,..ik heb respect voor haar
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 17:38
Mel wat moeten we aan eigen slaapspullen meenemen????
jolandje
Geplaatst: 07-12-11 17:56
babydoll??
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 18:22
buiten dat
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 18:33
ligt er aan of jullie in het voorhuis kunnen of niet
Als het in het voorhuis is, keuze zelf meenemen beddengoed of gewoon zo'n pakket van de wasserij huren. ( € 2,50 )
Tsja en als het bij ons thuis is moeten we even kijken, wat ik kan fixen. Heb sowieso hier 1 logeerkamer met 2 logeerbedden, 2 opklapbedden.. moet even checken wat we aan dekbedden en kussens hebben liggen. Zie idd dat er al meer blijven pitten, geen probleem maar dan sta ik gewoon mijn bed af en kruip ik bij mams mocht dat nodig zijn
het is hier altijd een groot feest, 2 jaar geleden hebben we een feest gegeven en toen lagen de mensen zelfs in de woonkamer. Dus geen probleem mocht het echt nodig zijn als het maar gezellig is toch
Maar als het voorhuis vrij is mogen jullie daar hoor !
ik heb ook nog wel een logeer bed die makkelijk op te klappen is en dus ook makkelijk mee te nemen is
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 20:46
Ik huur wel beddengoed dan:j
Maar hoeveel slapers hebben we nu?Dan kunnen we toch met zijn allen voorhuis huren en kosten delen,lopen jullie ook geen inkomsten mis..of zeg ik nu iets raars?
Proba,..je leeft nog ik ga je zo bellen
jolandje
Geplaatst: 07-12-11 20:48
probabeest schreef:
ik heb ook nog wel een logeer bed die makkelijk op te klappen is en dus ook makkelijk mee te nemen is
hee, natas, alles goed met je?
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 20:49
dat kan ook, maar word vast te prijzig ben ik bang. 7 slapers geloof ik zo ? of heb ik wat gemist. Wil jullie natuurlijk niet echt verder op kosten jagen terwijl ik aangeboden heb dat jullie kunnen blijven slapen.
sandra3235
Geplaatst: 07-12-11 20:58
reken even uit dan wat het kost per persoon?blijven we gewoon 2 nachtjes Blijf erbij dat er best meer zullen blijven,of afhaken
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 21:05
€ 398 gedeeld door 7 = € 56,85 per persoon. ( dat is 2 nachten hé vrijdag tot zondag )
Ik wacht even de kosten en het weer af voor ik echt toezeg...
probabeest
Geplaatst: 07-12-11 23:24
ja ik leef nog
ik vind prijs ook geen probleem, wanneer ik de zaterdag geen vrij kan krijgen (zoals het er nu uitziet) kan ik maar 1 nachtje blijven, dan kom ik zaterdag aan het eind van de middag. mochten we het voorhuis echt gaan huren en ik kan de zaterdag vrij kan ik vast ook wel 2 nachten. ik zet sophietje gewoon los in mijn trailer als ik d'r meeneem, hoeft ze ook niet persee in de wei.
Bassenqua
Geplaatst: 08-12-11 01:55
Het wordt steeds gezelliger, nu al een heel weekend. Ik laat het nog even afhangen van het moment of dat ik mee ga met de rit/wandeling of dat ik help koken. Oh gezellie !
Letsdunit
Geplaatst: 08-12-11 21:51
Ik ben een beetje druk om steeds bij te lezen, betalen is voor ons uiteraard geen probleem, jullie hoeven door ons geen inkomsten te missen vind ik. Is het misschien leuk om een fotograaf te vragen voor dat weekend, er zijn genoeg leuke paardjes die op de foto kunnen ?
Happinez
Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-11 22:02
mochten Tina & Huub het ook geen probleem vinden ( dus hup aanstichter laat het me ff weten wat jullie er van vinden ) kan ik hem sowieso dan vastzetten. Mochten er nou meer slapers bijkomen is dat geen probleem, alleen een voordeel voor jullie dan kan het 1 of 2 nachten wat jullie zelf willen, geen probleem.
Mocht ik nou toch vrij kunnen krijgen kan ik dan als nog komen? kom dan wel gewoon voor 1 dag en kan duncan dan mee?hij kan alleen niet voor de kar, heeft hij er dan wel wat aan? hij kan wel in de trailer blijven heb daar veel stro en hooi in hoeft hij niet in de wei of een stal
Huub en ik willen ook komen! Betalen vinden wij ook geen probleem, net wat Tamara zegt, jullie hoeven door ons geen inkomsten te missen! Wij komen dan alleen wel zaterdag, denk niet dat vrijdag al gaat lukken maar dat moeten we even bekijken met wat we kunnen regelen voor oppas hier etc... Huub kijkt morgen even in de agenda voor dat hele weekend vrij nemen en dan weten we het 100% zeker!
Wel even een puntje... Moeten wij dan een grote maxi aanspanning meenemen? Of een mini (sueno en eventueel Heaven) ? Het kan namelijk niet beide, tenzij iemand voor trailer taxi wil spelen voor ons! En kunnen de hondjes ook mee of wordt het dan te gek?