20 nov liever niet, dan is me vader jarig en zoals sommige hier wel weten is het wss me vaders laatste verjaardag :'( Dus voor de 27e ben ik bereid. Als dat maar niet in mijn werk weekend valt
Laatst bijgewerkt door mariekeoo op 27-10-11 18:35, in het totaal 1 keer bewerkt
_Linn_
Geplaatst: 27-10-11 18:35
Nou we doen het sowieso wel voor 12 februari hoor Ik wil het best ook in december doen, dan hebben we gewoon wat meer tijd... maaree het staat nog niet eens vast wat we gaan doen....moeten we dat niet eerst doen?
wij deden vorige keer lasergamen toen maccen in utrecht en erna bowlen voor de mensen die zin hadden. met lasergamen spreek je elkaar bijna niet behalve tussen de spellen door, met bowlen heb je toch wat meer contact vind ik
Ja idd met bowlen spreek je elkaar nog. Al ga ik met die neven en nichtendag ook al bowlen... maarja ik vind bowlen wel leuk dusja. Kunnen er niet nog meer datums komen dan deze 2? Het hoeft toch niet perse al heel snel te zijn? Want als nu de meerderheid 27 nov kiest dan kan ik meteen al niet meer mee...
_Lucy
Geplaatst: 27-10-11 18:58
wat houd disco bowlen precies in? ja bowlen heb je idd wel wat meer contact met elkaar, en zit je tussendoor gewoon gezellig te kletsen en dat heb je met lasergamen niet. allebei is idd ook wel leuk, maar weet niet of dat te duur word?..
_Lucy
Geplaatst: 27-10-11 18:59
Citaat:
27 november marieke rianne Danielle Britt Simone Lucy