ik wil ook wel meegaan:) ik heb zelf een schimmel arabier x connamara ( nrps ) wij rijden altijd al in bossen:) ik heb ook nog een schimmel welsh die misschien meekan met berijdstertje als de rit niet ze zwaar word voor hen.
daarnaast zou mijn vriendin ook graag mee willen met haar schimmelwelsh pluisje:) bokker desireex
wij komen uit gelderland en wij rijden altijd bij de postbank in arnhem op de veluwe, daar kan je super mooi rijden misschien een idee?
Leuk dat je mee wilt! Ik weet niet wat je bedoeld met niet te zwaar? De rit zal zeker ong. 2 uur duren met een Pauze het is dus wel van belang dat je paard goed op conditie is, wel zo eerlijk!
welke lijst moet ik hebben om mijn plaats erbij te zetten. Ik woon in Hengelo (overijssel). Had het op een lijst gezet, maar was de verkeerde
fotac
Geplaatst: 29-09-11 21:55
pip heeft goede conditie, maar je hebt stap en draf en soms galop ritten of galop ritten en ze is ook nog best klein dus pip gaat niet mee want ruiterpaden zijn meestal wel zwaar.
maar ik en sendy willen wel mee!;p
Laatst bijgewerkt door fotac op 29-09-11 21:58, in het totaal 2 keer bewerkt
iLOVEVIDO - Lunteren / Otterlo MelanieB - Lunteren/Ede ginkelse hei/ Otterlo VERAx - Posbank (mits ik tegen die tijd een zadel heb en ik met margjex mee kan rijden)
Ik had Drenthe/Overijssel. Dan kunnen jullie daar rekening mee houden
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 30-09-11 17:30
iLOVEVIDO - Lunteren / Otterlo MelanieB - Lunteren/Ede ginkelse hei/ Otterlo VERAx - Posbank (mits ik tegen die tijd een zadel heb en ik met margjex mee kan rijden) Gypsy - Maakt niet uit. Hangt wel van de datum af. Onder voorbehoud dus.
iLOVEVIDO - Lunteren / Otterlo MelanieB - Lunteren/Ede ginkelse hei/ Otterlo VERAx - Posbank (mits ik tegen die tijd een zadel heb en ik met margjex mee kan rijden) Gypsy - Maakt niet uit. Hangt wel van de datum af. Onder voorbehoud dus. margjex - postbank en desireex gaat dan ook mee als we op die datum kunnen