Ik heb ooit een keer bij de bowling gegeten met zijn 5-en en 3 man waren die nacht ziek (waaronder ik) dus daar eet ik niet meer als je het niet erg vind
Mij maakt het eigenlijk niet zo veel uit kwa eten, ook als ik iets niet zo lekker vind. Alleen ik kan niet (goed) tegen tarwe, dus pannekoeken en pasta vallen voor mij sowieso af. *sorry ik ben lastig* Maar als er zo veel zit moeten we daar vast wel iets kunnen vinden.
Wat denken jullie van een taarten workshop ofzo ? Ik vind bowlen en eten ook ok,mits het niet op een errug drukke plek is anders ga ik het niet langer volhouden als 5 min ivm hyperventilatie
Onze oven werkt, maar wij hebben zo'n nieuwe mini combi oven ding. Ofja ik vind het mini vergeleken met onze ouderwetse oven (die we eerst hadden) die nog steeds het beste werkte.
dat dacht ik ook meteen...maar waarom moeten we een activiteit gaan doen...waarom niet gewoon ergens gezellig eten en kletsen en opscheppen over onze paardjes (al heb ik er dan geen om over op te scheppen, ik "leen" er wel een...)
Daar zat ik dus ook net aan te denken Valerie. We kunnen ook gewoon lekker lang gaan tafelen ergens (en hun met de zooi laten zitten) hahaha. Of misschien een high tea ofzo????