Met een paar uurtjes ben je ook wel weer een keer klaar in de dierentuin dus we hoeven niet mega vroeg af te spreken neem in aan. Kunnen we altijd relax op een terrasje gaan zitten (ga natuurlijk uit van stralend weer )
haha, we kunnen evt wel samenrijden. Kan ook vragen of ik tot 11.30 kan werken. Dan redden we het wel om om 13.00 in Amersfoort te zijn. dan rijd ik wel met de Alfa. haha. Moet dan toch een hoop meenemen, als kinderwagen, tassen enz.
amersfoort it is? prima! 13.00 vind ik wel wat laat, maar ik pas me wel aan. Ik spreek lievver om 12.00 af. Dan ben ik ook weer een nette tijd thuis ivm slapen etc. Relax op een terrasje zitten lukt met tessa niet haha
Ik vind 12:00 uur ook een prima tijd hoor. Misschien idd wel wat makkelijk voor de kindjes die 's avonds weer op tijd op bed moeten liggen en 's middags een slaapje in de buggy willen doen.
12.00 dan haak ik zowiezo af. Sem zijn middagslaapje begint om 11.00. Dus ik ga hem niet meenemen precies onder die tijd. Dat zit ik met een hangerig, huilend kind. Want hij slaapt niet meer in de kinderwagen.