Als iedereen nou even doorgeeft naar welke dingen jullie graag willen? dan weet ik ook waar ik me voor in ga schrijven, wil niet graag ergens alleen zitten
risje
Geplaatst door de TopicStarter: 30-08-11 22:09
Ik ga naar de lange lijnen workshop.
Enne malih, hoezo kom je toch niet jammer! .... en welk kaartje het is toch juist gratis
Monatoetke
Geplaatst: 30-08-11 22:28
Nienke, we vertrekken om 9 uur vanaf CS Groningen.
Risje en Caroline rijden ook mee, totale benzine kosten zijn om en nabij 70 euro (eerder meer dan minder, maar het verschil is voor mijn rekening). dus dat bedrag delen we door 3 of als je mee rijd 4.
Ik heb PD een bericht gestuurd, maar heb nog niks terug. Ik heb op zich nog wel een 5e plek in de auto, maar dan zitten de dames achterin wel iets wat krapper
@Caroline, ik ga niet meedoen aan clinics, dus je zit sowieso niet alleen als je nergens aan deel neemt
Ik wacht tot morgen middag af, bij geen nieuwe aanmeldingen voor plek 4 en 5 in de auto stuur ik een PB met mijn rekening gegevens en het bedrag. Als jullie dan zo lief willen zijn dat donderdag nog over te maken heb ik het vrijdag op de rekening en dus nog voor dat ik ga tanken voor NH dag
Hoop dat er nog 1 of 2 man meerijden, net wat goedkoper, maar anders met z'n 3-tjes.
Ik heb me ook nergens voor ingeschreven, dus zijn we in ieder geval met zn 3en!
risje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-09-11 11:34
car0linee schreef:
ooh dan hoef ik me dus ook voor niets in te schrijven? Als ik er alleen als toeschouwer wil zijn?
Zoals Malih idd zegt als je uitgebreider wil moet je je inschrijven. Ook als je toeschouwer wil zijn bij zo'n uitgebreide clinic. Alleen de demonstraties zijn gratis en die zijn vaak in de binnenbak. Zijn ook boel kraampjes, ook erg leuk.
Ik weet niet of ik erbij ben, heb nog zo veel uit te pakken die zondag... Ga m'n best doen voor jullie maar ik kan niks beloven (zal wel balen zijn als ik het moet missen)
car0linee
Geplaatst: 01-09-11 17:42
dan ga ik ook gewoon als toeschouwer mee!
en dames, gaan jullie dit ook doen? Wij zouden het leuk vinden als u hier een foto op hangt die iets "over u en uw paard" of "u en NH" of "uw paard en u en NH" gaat vertellen. Een foto ( maximaal a4 ) met een kort verhaaltje lijkt ons erg gepast. De bedoeling is dat we hierdoor een beeld krijgen over uw beleving met uw paard en NH en ons !
@mona: Helaas gaat overmaken zowiezo niet lukken. PC is nog steeds kapot. Moet alles op mobiel doen en dan kan internetbankieren niet. Maar goed had je al aangegeven dat je het dan zondag contant kreeg dus dat komt goed.
Ik ga ook geen foto ophangen, niet zo'n behoefte aan eigenlijk....
Ik wil het alsnog ook nog wel overmaken, als je ook ing hebt staat het zo op je rekening mona? anders zal ik even zien of ik het gepast kan krijgen.. ben namelijk iemand die nooooit contant geld op zak heeft Dat geef ik namelijk veeeel te snel uit
ookal moet ik sowieso voor zondag wel contant geld op zak hebben, dus zal vast wel goed komen!
Haha ik ken dat probleem. Helaas is het al vrijdag en heb ik het dan pas maandag op de bank dus liever contant!
Tenzij je ABN hebt, dan heb ik het direct haha.
Ik neem aan dat we met z'n 3tjes zijn, heb niks meer van de potentiële andere gehoord namelijk. Wordt dus 23.33 per persoon. Mag van mij gewoon afgerond worden naar 23 hoor 9 uur voor CS Groningen dan. Ik heb een bordeaux rode renault laguna, met bloemen/rozet en panda aan de spiegel hahahaha. Owja en ze is heel modderig van buiten hihi.
Op die parkeerplek is een ruimte voor ophalen dus dat kan zowiezo. Is alleen niet zo groot dus altijd druk;-)
Kraamvisite komt ander ekeer wel joh, marije zal jullie allemaal nog pb sturen binnenkort. Komt even beter uit, ze heeft tenslotte wle keizersnede gehad....Morgen maar wat leuks kopen;-)