[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_ann

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 23:49

:wave:

Op dit moment voel ik mezelf weer redelijk zeker van een 'eigen paard'.... inclusief vervoer vermoed ik. Zaya is trouwens erg sociaal naar andere paarden, dus die durf ik wel een weidegenootje te geven denk ik. Wel graag met stal voor de nacht.

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 09:50

Ik ben nog ook nog steeds niet zeker van vervoer, pony is verder wel geschikt en begin volgend jaar hoop ik definitief aan te kunnen geven of het lukt op niet :)

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 17:06

Ik kom even met een mededeling..

Ik schuif even terug naar OVB.. Wánt... De KVTH heeft de Nationale Tentoonstelling gepland op 17 en 18 Augustus...
Ik denk even na of ik dan een paar dagen kom, of helemaal niet.. Aangezien ik flink moet trainen met Nadia voor die tijd.. De nationale is echt heel erg belangrijk voor ons, dus ik ga even piekeren..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 11:59

Tof dat je wss ook een eigen paard hebt Kel :j

Hmmm... moet je idd maar eens goed overwegen dan Siet :) Horen we vanzelf wel, en het heeft geen haast.

Sja Ing... ik weet niet :+ Denk je echt dat die kleine opdonder ervandoor zou gaan? Mijn dames zijn geneigd om aan elkaar vast te plakken, en zeker op vreemde locaties. Dewi kan er beter tegen als Aman weggaat, maar Aman vind het altijd nooit grappig. Desnoods gewoon anders even in stal opsluiten voor als je gaat rijden? Zetten we er gewoon een schot in. Maar als je vreest dat ze 's avonds / 's nachts ook op avonturentocht gaat... :+

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-11 18:26

Ik heb nog even de tijd om het te overdenken :) De vossen zijn niet enorm aan elkaar gebonden, Wyona vind alle paarden wel oke en Wiet is niet altijd even lief voor haar :o Dus ik zou het ook niet raar vinden als Weitje op zoek gaat naar een nieuw maatje :+ Maar misschien met extra laag draadje en een eigen batterij voor stroom dat er wat te regelen is (ze 'ruikt' het gewoon ofzo als er geen stroom op staat en het gras is altijd groener aan de overkant :+ ) Misschien dat ze shetjes wel helemaal niet waarderen daar :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:49

Dames, Kelly vroeg of het ook mogelijk was om de week iets te verschuiven, dus niet van maandag t/m maandag, maar van vrijdag t/m vrijdag. Ik heb net overlegd met de Henriëttehoeve, en dat lijkt mogelijk te zijn. (Er is nog niks definitief)

Het zou : 13 t/m 20 augustus zijn.
Dit zou dan : 10 t/m 17 augustus worden.

Voor mij is het geen probleem. Is er iemand waar het wel een probleem voor is? :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:53

Voor mij zou dat wel een probleem wezen, want dan is het school vakantie, maar uiteindelijk is het geen probleem, want ik heb besloten om niet mee te gaan. Vind het niet fair tegenover Djuun en wil niet afhankelijk zijn van een ander voor vervoer, dus als Djuun wat ouder is, als we ons eigen vervoer hebben en we gaan nog eens, dan zijn we van de partij :)

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 13:54

Citaat:
Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Sita + Marjolein + Mirjam + Ingrid

Stallen : Ingrid + Mirjam
Er zijn 8 + 3 stallen beschikbaar en 7 weides.

Interesse aangegeven maar ovb : Simone + Daisy + Miranda

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 15:39

Ik zie dat ik ook nog op de lijst sta als geinteresseerde en ik wil ook nog altijd heel graag, maar augustus gaat voor mij helaas echt niet haalbaar zijn i.v.m. werk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 16:33

Ok Letiets :) Zat er idd al een beetje aan te komen, wel jammer maar begrijpelijk :)

Klopt Miran, en zag dat Siet ook aangegeven op de twijfelmodus te staan :) Dus heb nog een aanpassing gedaan.

Citaat:
Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Marjolein + Mirjam + Ingrid

Stallen : Ingrid + Mirjam + Kelly

Interesse aangegeven maar ovb : Simone + Daisy + Sita

Niet : Miranda ; Letizia/Ersilia.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 17:40

Ikschrok bij eerste bericht. Maar op deze manier is het prima. Ik kan dan de vrijdag ervoor vrij vragen.

Sieltjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:05

Idem voor mij als voor Letiets, maar zie dat je het al hebt aangepast.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:41

Ik zie er ook vanaf, 17/18 Aug. is Nationale Tentoonstelling in Den Bosch en gezien ik zowiezo met 2 (misschien zelfs 3) paarden ga heb ik echt die week nodig om voor te bereiden. :o
Hoop dat jullie begrijpen hoe belangrijk die 2 dagen zijn voor mij.. :o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 18:52

Zoals het er nu uit ziet is het geen probleem hoor de verschuiving. Ik heb geen plannen, en nog geen werk om mee rekening te houden :)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-12 21:13

Alleen voor mij hoeft de boel natuurlijk niet om, maar als het geen probleem is ;-)

Siet en Letiets/Ersiel, balen, maar we gaan heus nog eens :j

Citaat:
Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Marjolein + Mirjam + Ingrid

Mogelijke data:
Het zou : 13 t/m 20 augustus zijn.
Dit zou dan : 10 t/m 17 augustus worden.

Stallen : Ingrid + Mirjam + Kelly

Interesse aangegeven maar ovb : Simone + Daisy + Sita

Niet : Miranda ; Letizia/Ersilia.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-12 12:43

Ik heb de factuur ontvangen en iedereen van de vaste club een pbtje gestuurd met een verzoek voor voorschot :) Dat heb ik nodig voor de definitieve reservering te maken.

Als er trouwens iemand nog iemand weet wie het ook leuk lijkt om mee te gaan : opper gerust hoor :) Vind het een beetje klein groepje, en iets groter zou leuker zijn :j :)

Mirjammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:35

Kelly en Maya weten het al, maar wilde het jullie allemaal graag zelf even laten weten: ik kan jammer genoeg niet mee naar de veluwe dit jaar :\
De reden is voor mij erg leuk, ik ben namelijk zwanger! Daar ben ik superblij mee, maar ik ben 25 september uitgerekend dus dan gaat het niet lukken om half augustus nog een week te paard op de veluwe rond te crossen..
Ik hoop dat ik de volgende keer dat jullie gaan wel mee kan, ik had er namelijk wel echt ontzettend veel zin in!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 09:50

Gefeliciteerd met de zwangerschap en begrijpelijk&verstandig dat je een paar weken voordien niet meer te paard gaat :)

Goed dat je het topic omhoog schopt btw, ik ga mijn volgend loon afwachten en dan zien of ik financieel ook mee zou kunnen :)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:05

gefeliciteerd Mirjam.

wordt zo een klein groepje volgens mij .

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:11

Gefeliciteerd :)

Blijft idd een klein groepje over. Met hoeveel personen is het nu? Ik zal eens rondvragen anders??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:23

Mirjam nogmaals gefeliciteerd :)

We zijn nu met zijn vieren :+ :) Ingrid, Marjolein, Kelly en ikzelf.

Daisy en Simone ook hadden geloof ik nog interesse, maar weten nog niet zeker hoe of wat.

Dus : als iemand inderdaad nog wat meer mensjes voor erbij weet : Leuk :j Heb zelf her en der wat balletjes opgeworpen, maar sommigen hadden al afspraken of kwam het niet uit etc. etc.

Het lijkt mij toch het mooist als we ergens rond de 8 man uitkomen, kan wat groter, kan wat kleiner zijn. En anders maken we er gewoon een gezellig klein feestje van, komt sowieso goed, maar met iets meer combi's kan het wat makkelijker afwisselen en combineren zijn :)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:25

Maakt het nog uit wat voor mensen, of je ze 'kent' Maya? Ik kan vriendinnen vragen? Had bij eentje het stiekem al opgeworpen, maar die kon geloof ik niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 14:42

Nee joh, zolang het maar een beetje gelijkgestemden zijn. Denk dat dat het belangrijkste is. Vind het lastig om dat goed te duiden... Globaal zelfde leeftijdsgroep, (ergens tussen de 18 en 45 denk ik?) iemand die gewoon lekker ontspannen buiten wil rijden. Dus niet iemand, die, ff extreme uitersten gesteld, alleen maar wil racen, of juist niet harder dan stap durft aan het handje. Eigenlijk gewoon mensen die ontspannen met paarden willen omgaan, een lekkere vakantie beleven en ervan maken. Die ook een beetje wilt meedoen met de groep qua rijden, eten koken en eventueel andere activiteiten ondernemen :)

Kelly_ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:14

Mir, nogmaals gefeliciteerd! Begrijpelijk maar wel jammer, had wel een galopje over de hei willen doen samen ;-)

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-12 20:46

mooi gezegd Maya.
Ik hoop alles mee te kunnen doen. IN het begin zal ik wat angstig reageren als Verona gek gaat doen. Maar zet wel door en uiteindelijk kom ik een heel eind hgighi.
Maar van uiterste ben ik niet.
Ik probeer de bal ook wat op te gooien.

Zelf wil ik mogelijk nog wel een keer naar een vriendin toe die daar in de buurt woont maar dat zie ik tegen die tijd nog wel even.

Ik probeer ook nog mensen mee te krijgen maar geloof niet dat het makkelijk gaat.