Op dit moment voel ik mezelf weer redelijk zeker van een 'eigen paard'.... inclusief vervoer vermoed ik. Zaya is trouwens erg sociaal naar andere paarden, dus die durf ik wel een weidegenootje te geven denk ik. Wel graag met stal voor de nacht.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Horen we vanzelf wel, en het heeft geen haast.
Denk je echt dat die kleine opdonder ervandoor zou gaan? Mijn dames zijn geneigd om aan elkaar vast te plakken, en zeker op vreemde locaties. Dewi kan er beter tegen als Aman weggaat, maar Aman vind het altijd nooit grappig. Desnoods gewoon anders even in stal opsluiten voor als je gaat rijden? Zetten we er gewoon een schot in. Maar als je vreest dat ze 's avonds / 's nachts ook op avonturentocht gaat...
De vossen zijn niet enorm aan elkaar gebonden, Wyona vind alle paarden wel oke en Wiet is niet altijd even lief voor haar
Dus ik zou het ook niet raar vinden als Weitje op zoek gaat naar een nieuw maatje
Maar misschien met extra laag draadje en een eigen batterij voor stroom dat er wat te regelen is (ze 'ruikt' het gewoon ofzo als er geen stroom op staat en het gras is altijd groener aan de overkant
) Misschien dat ze shetjes wel helemaal niet waarderen daar

Zat er idd al een beetje aan te komen, wel jammer maar begrijpelijk 
Dus heb nog een aanpassing gedaan.Citaat:Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Marjolein + Mirjam + Ingrid
Stallen : Ingrid + Mirjam + Kelly
Er zijn 8 + 3 stallen beschikbaar en 7 weides.
Interesse aangegeven maar ovb : Simone + Daisy + Sita
Niet : Miranda ; Letizia/Ersilia.

Citaat:Dan hebben we nu alszijnde definitief : Maya + Kelly + Marjolein + Mirjam + Ingrid
Mogelijke data:
Het zou : 13 t/m 20 augustus zijn.
Dit zou dan : 10 t/m 17 augustus worden.
Stallen : Ingrid + Mirjam + Kelly
Er zijn 8 + 3 stallen beschikbaar en 7 weides.
Interesse aangegeven maar ovb : Simone + Daisy + Sita
Niet : Miranda ; Letizia/Ersilia.
Dat heb ik nodig voor de definitieve reservering te maken.
Vind het een beetje klein groepje, en iets groter zou leuker zijn

Ingrid, Marjolein, Kelly en ikzelf.
Heb zelf her en der wat balletjes opgeworpen, maar sommigen hadden al afspraken of kwam het niet uit etc. etc.