Zullen we eens een wensenlijstje maken? Voor mij is echt prioriteit: Direct aan het/een strandje, kinderzwembad met glijbaantjes, kamer met airco en bad.
Nathalie
Geplaatst: 06-07-11 20:36
Hmm even denken:
Direct aan strand Ruim zwembad met kinderbad en glijbanen. Animatie Kamer met airco (maar dat is volgens mij altijd wel?) En tja ik wil gewoon wat luxe... liefst 5 sterren. (en dat is rond die tijd ook goed te betalen gelukkig!) Niet te ver met de bus vanaf de luchthaven.
Ik vind bijv Limak Lara uit mijn lijst (volgens mij de 1e?) wel erg leuk. En erg dicht bij de luchthaven van Antalya.
Ohja, was het goed? De Limak hotelketen staat wel errrrug goed bekend in Turkije.
Malima
Geplaatst: 06-07-11 20:58
ja ik vond het echt super! heerlijk eten, echt wel 5 rijen met verschillende soorten eten, sommige dingen werden vers bereid en ik vond het erg super daar! ook hebben ze verschillende restaurants. ook is er een overdekte speelplek voor kinderen en helemaal afgesloten met een hek. direct aan het strand, een zwembad voor kinderen en glijbaantjes! ook was er gewoon animatie aanwezig met disco en wij zaten in het laagseizoen
ze hebben familiekamers met 2 ruimtes maar er zitten wel trapjes in, dat vond ik wel een nadeel. de familiekamers hebben wel een soort van prive zwembadje, ook lekker!
Nee, met all in hoef je inprincipe geen extra kosten te maken!
Ik lig in bed, dus zit oo mn telefoon. Zal morgen even kijkenhoe en wanneer die 514 was. Als we over zes weken boeken is ie misschien wel nog goedkooer.
Dames, jullie willen toch zon,zee en strand? Maar het moet denk toch ook wel kindvriendelijk zijn en voor jullie kinders ook te doen zijn en leuk??!!
Je hebt zeg maar zo'n groot vakantie park speciaal bedoeld voor gezinnen en dus met kleine kinderen, zit ook in Griekenland etc etc...Kom alleen ff niet op de naam sorry als het me te binnen schiet meld ik het direct hihi
Stipje, ik ga niet mee want [***] is te klein en thuislaten wil ik niet. Daarbij heb ik wel geleerd dat je mensen wel goed moet kennen wil je samen op vakantie gaan. Wel leuk om te volgen!