We kunnen wel in het bosje uitstappen achter de manege.. Maar met een half uur ben je daar weer uit ! En ik denk niet dat ik 1O paarden mag meenemen.. Er zitten een paar paarden bij die nogal druk zijn in het bos.. Laten we dat maar niet doen
ShauniBef schreef:Dat heb je verkeerd begrepen.. Waar wil ik t bos in ?! En ik weet niet hoe iedereen rijd.. Enrique gaat echt niet mee het bos in met Seline ! Dat doe ik uit veiligheid en vertrouwen eerst maar zelf..Wilde gewoon de bak in..Jij op Riek, ik op Kootje?
x_Anne_x schreef:OKe bak it is Dat is voor mij wel eng lang geleden Kan je niet slechter van worden hoor Anne....
Ja, straks rijd ik niet goed genoeg op d'r knol. En gezien Shaun al dreigt dat ze iedereen die Berry slaat geslagen wordt door haar...
Sereen ! Hmmmm... Straks wil je Dakota nog hebben Selien ! Ik ga niet rijden.. Ik blijf in de bak staan. Moet wel opletten voor als er wat gebeurd !
ShauniBef schreef:Sereen ! Hmmmm... Straks wil je Dakota nog hebben Selien ! Ik ga niet rijden.. Ik blijf in de bak staan. Moet wel opletten voor als er wat gebeurd !Sure, supervisor