Kunnen jullie ook al op de 15de ? Da zou wel handiger zijn mja, als da niet gaat is de 16de ook goed hoor ! Ik heb een mailtje gestuurd naar die camping, & ik ga straks nog eens bellen ! Het ziet er echt nog leuk uit
abby gaat niet, en als abby niet gaat dan ga ik ook niet, en als ik niet ga gaat willemijn ook niet.... dus beter gaan we gewoon een weekend daarop of daarop
CupCakes_
Geplaatst: 09-08-11 11:04
cennamitch schreef:
volgens mij kunnen we beter een andere x meeten
abby gaat niet, en als abby niet gaat dan ga ik ook niet, en als ik niet ga gaat willemijn ook niet.... dus beter gaan we gewoon een weekend daarop of daarop
We houden gewoon geen meeting meer dit jaar... Vere en ik hebben keihard gewerkt aan het zoeken naar camping en spullen om te doen, en nu zegt iedereen af... ik ga dat geen 2x op één jaar doen sorry Volgend jaar dan he
We houden gewoon geen meeting meer dit jaar... Vere en ik hebben keihard gewerkt aan het zoeken naar camping en spullen om te doen, en nu zegt iedereen af... ik ga dat geen 2x op één jaar doen sorry Volgend jaar dan he
Naar een camping voor 50 euro niet nee, maar naar een camping voor een schappelijke prijs, sorry hoor maar zoek jij dan maar zelf he En trouwens wij hebben er keihard voor gewerkt, camping gezocht (wat niet makkelijk was omdat er in de buurt maar 3 zijn ofzo en die waren allemaal super duur), voor een tent en matjes gezorgd, bedacht wat we konden doen en eten en zelfs slaapzakken en kussen hadden we voor gezorgd en dan begon iedereen af te zeggen, oke dat snap ik maar het is ook begrijpelijk dat we dat geen 2de keer gaan organiseren op 1 jaar he, en als het toch allemaal zo makkelijk is volgens jou waarom heb jij het dan niet gedaan?