Stel wij zijn er voor 13u nog niet, rijd dan vast naar de weides, sluiten we vanaf daar aan. Aangezien iduna nu bij stal staat, word smorgens mijn voer ronde weer iets groter/langer en moet de honden even bij mijn paps en mams dumpe
woehoe morgen al! wil iemand mij een nummertje pb'en ... wie mag ik bellen om te vragen waar jullie zijn als wij wat later zijn??
Maartje1012
Geplaatst: 30-07-11 21:18
Wij gaan ons best doen om tussen 12.00u en 12.30u aanwezig te zijn! Hetty, is het mogelijk als we Ben meenemen? Ze is loops op het moment.. En ze is pas 10 maanden.. Dus we willen zeker geen uitbreiding Ik weet niet of jullie reutjes hebben? Anders moeten we even ergens anders onderbrengen.
zo ff gekeken doe er ongeveer een uurtje over , dus k ga om 10 uur roma en topaz wegbrengen vooral roma ga k erg missen , en dan meteen door naar de paardjes en rond 11 uur ga ik dan eens langzaam richting someren , kijken of we er goed aan komen met mijn geweldige navigatie kunsten
Muds
Geplaatst: 30-07-11 21:33
Ik zat vorige week te dubben of ik ook zou komen. Leek me wel erg gezellig en mooi om alle peerden te zien Maar op de 27e bleek het niet te kunnen
Iedereen veel plezier morgen en... misschien zien we de foto's wel verschijnen?
grid
Geplaatst: 30-07-11 21:35
Hopelijk is je tomtom redelijk up-to-date want het is daar wel veranderd
Ik rij om 10uur weg hier eerst even whis op stal doen en dan hup onderweg, ik moet wel wat omrijden hier de A20 is afgesloten. auto staat vol spullen voor marja en wat voor dees. Hetty wijffie ben je er klaar voor om al die tinker gekken te ontvangen????????????????????
Ja idd of misschien is A73/ A67 korter maar dan moet je dus juist niet Venlo Blijven aanhouden want dan ga je verkeerd dan is het volgens mij de A67 richting Eindhoven.