Als het goed is rijden Chloe en Chubby ook met mij mee, dus als die niet kunnen winkelen gaat het voor mij ook over!
Ik ben onderhand blut en 34 weken zwanger dan, voor mij hoeft shoppen niet Maar ik pas me aan, als jullie allebei willen shoppen, hobbel ik er wel achteraan!
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-11 20:53
Ik denk dat het shoppen niet meer doorgaat, Chubby. Anders kunnen we tegen die tijd altijd nog even kijken, voor nu spreken we af dat wij niet gaan shoppen! Goed?
haha achja, zogenaamde vriendinnen hoor en zie ik nooit meer. Moeten nog op kraamvisite komen, weten niet eens dat ik ga trouwen. Jullie zijn ondertussen meer vriendinnen
pantuf
Geplaatst: 15-06-11 21:37
UHm ik ga wel mee, maar eet niet mee...... Als dat mogelijk is?
tientjeh
Geplaatst: 15-06-11 21:37
Mytens, dat is een leuke vrijgezellenavond! haha
saroanda
Geplaatst: 15-06-11 21:39
chloek schreef:
UHm ik ga wel mee, maar eet niet mee...... Als dat mogelijk is?
Dat kan helaas niet, je mag het restaurant alleen in als betalende gast.
Nathazzz
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-11 21:40
Ik tel 12 personen waarvan Nathalie en Vonneke om 7 uur komen, de rest vanaf 6 uur. En Chloë brengt haar eigen eten mee dus dat zal ik vragen. Blijven er 9 personen over voor 6 uur.
Als jij je eigen eten niet mee mag nemen Chloë, ga je dan wel mee of niet?
Oh leuk, een vrijgezellenparty voor Mytens! Hihi..
Goed dat dit topic weer boven gehaald wordt, morgen meteen ff 'toestemming' vragen aan m'n ouders. (oftewel, vragen of ze kunnen oppassen )
Anoniem
Geplaatst: 15-06-11 22:44
Mytens schreef:
haha achja, zogenaamde vriendinnen hoor en zie ik nooit meer. Moeten nog op kraamvisite komen, weten niet eens dat ik ga trouwen. Jullie zijn ondertussen meer vriendinnen