E_sther schreef:Even ter vergelijking, vul je naam in als je wel kan
De 14de juni?
- Bibi
- Maaike
- Narda
- Naomi
- Rianca
- Kikkie
- Esther
- Carlijn
De 27e juni?
- Bibi
- Rianca
- Ruth
- Narda
- Kikkie
- Carlijn
Zoals t er nu voor staat
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Jammer ik kan beide data ook niet.En ik heb even nagedacht, het gaat ook wel een heel erg duur grapje worden voor mij eigenlijk... (ik kom wel regelmatig in Amsterdam voor familie, dus voor mij is Amsterdam niet zo speciaal zeg maar)
RianC schreef:SSDesign schreef:Jammer ik kan beide data ook niet.En ik heb even nagedacht, het gaat ook wel een heel erg duur grapje worden voor mij eigenlijk... (ik kom wel regelmatig in Amsterdam voor familie, dus voor mij is Amsterdam niet zo speciaal zeg maar)
Maar Amsterdam hoeft toch ook niet speciaal te zijn? En een duur grapje kan ik wel snappen inderdaad.
SSDesign schreef:RianC schreef:
Maar Amsterdam hoeft toch ook niet speciaal te zijn? En een duur grapje kan ik wel snappen inderdaad.
Nee, maar er waren meer mensen die het duur vonden maar die vonden waren er ook niet zo vaak geweest. Daar doelde ik meer op, maar is inderdaad een beetje onduidelijk, sorryMaar ik vind 40 euro (excl. drinken met stappen, eten enz.) wel behoorlijk veel...
Edit: hmm krijg net een mailtje van CJP dat je tot 1 juni een treinkaartje kunt bestellen voor de hele dag reizen. 11 euro was het geloof ik.