Ik ook niet. Conditie is tegenwoordig 0,0. Maarja dat krijg je als je niet sport en ook niet meer rijd
Ashleytjuhh
Geplaatst: 25-05-11 23:09
hahaha had in een ingeving na 3 jaar niks te hebben gedaan naast fietsen paardjerijden toch ma eventjes 7 km gedaan in een uurtje 3x gewandeld tussen door had het zo benauwd door het weer ( ja ben astmatisch)
maar mijn paardrij conditie is goed rij zo een uur in verlichte zit en zo 5 paarden na elkaar maar eenmaal rennen nee dat kanashley niet
Hallo, ik val even binnen hier.. Ik ga binnenkort verhuizen naar Tilburg, en zoek een pensionstal voor mijn merrie. Liefst vlak aan de duinen..
ik hoor het graag van jullie !
groetjes Zabbie
biancaaatje
Geplaatst: 27-05-11 17:20
hoi hoi
vanuit Breda, straks weer naar Wijk
ashley, was er wel in de efteling. Was bij groepsfoto degene met kleine ventje jitsudaf, meeten leuk. Komende weken volle agenda ashley, ik ben pas nog geweest bij jullie in de winkel, zoontje met cap op voor nieuwe cap zabbie, heb wel stalling, maar niet aan duinen
heb interview gehad met matti valk van Qmusic. heb kort verteld over het www.trailteamvoorbrooke.nl hoopt dat opnemen ervan gelukt is was rondje aan het doen met loontje, deed plaat aanvragen via sms. Kort iets ingeschreven. Dacht tien minuten later, ik bel. Hij zo ja heb ook sms gezien en 350 km stond in smsje, ik bel je zo terug. Hij tien minuten later gebeld, interview gedaan en drie kwartier later. Ja moest ook nog wachten kwam er een geslaagd gesprekje op de radio
schopt toopje weer omhoog meeting in de buurt organiseren buitenrit duinen ofzo
Selka
Geplaatst: 09-06-11 20:34
Ook ik kom uit Waalwijk! Sta toevallig nog op stal ook bij Maaike in drunen. Voor de paarloze dames inderdaad een leuk idee om een paard te huren, de weg oversteken en we zijn op het witte zand (lekker crossen!!) is inderdaad niet duur : 17,50 per uur en ze hebben voor zowel de rustige als pittige ruiters wel paardjes