Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AngelofLove schreef:Als het zo is als met andere fotografiemeetings dan krijgen de modellen die zich hebben opgegeven vanzelf een uitnodiging, net zoals de fotografen. Zit je daar niet tussen, dan is het dus ook niet gewenst om alsnog naar die locatie te komen, tuurlijk mag je zelf wat organiseren maar staat een beetje banketstaaf als je dat op exact dezelfde locatie gaat doen.
En ook deze ervaring heb ik met andere fotografiemeetings:
Verder krijgen de modellen van de fotografen een aantal foto's met copyright erop (aantal foto's wordt door de fotograaf zelf bepaald), wilt het model een foto van de fotograaf zonder copyright dan kan het model contact opnemen met de desbetreffende fotograaf en de foto van de fotograaf kopen. Deze prijzen zijn dus ook weer per fotograaf verschillend. De fotograaf blijft ten alle tijden eigenaar van de foto's dus het model mag de foto's niet gebruiken voor publicaties etc, tenzij in overleg met de fotograaf.
Fading schreef:Ik wil me ook wel graag opgeven als model met dinky,
als ik niet met dink mag komen kom ik graag als fotograaf!
Dinky is een mini shet van 2 jaar.
mooi getekend, en kan wat VD
(steigeren , pas)
Heeft lange manen, en ze wordt geschoren. Heb ook leren halster voor haar, en een hoofdstelletje !
Fading schreef:Ik zou toch heel graag met dinky wilen komen hoorFading schreef:Ik wil me ook wel graag opgeven als model met dinky,
als ik niet met dink mag komen kom ik graag als fotograaf!
Dinky is een mini shet van 2 jaar.
mooi getekend, en kan wat VD
(steigeren , pas)
Heeft lange manen, en ze wordt geschoren. Heb ook leren halster voor haar, en een hoofdstelletje !
obelix schreef:Bedankt allemaal voor het opgeven !!!![]()
![]()
We zijn voorzien van fotografen en modellen
De datum word : 25 september![]()
Preciese adres word door gepbt![]()
Jullie krijgen vd week een pb van mij