x_Anne_x schreef:Ik wil ook zoenen Loop naar buiten en pak de eerste de beste voorbijganger op de bek. Kijk vervolgens wat er gebeurt
sazzie000 schreef:x_Anne_x schreef:Ik wil ook zoenen Loop naar buiten en pak de eerste de beste voorbijganger op de bek. Kijk vervolgens wat er gebeurt zo'n vieze 16 jarige hangjongere zeker
Bijvoorbeeld, Anne En ja, heel erg bluf. Ik kan nog niet eens normaal flirten. Laat staan dat ik zoiets durf
Ellee schreef:Ik zei toch niks sereen? Hulp nodig Saz? Sas geeft je wel een duwtje Nou ja, als het even kan... Maar goed, eerst maar eens zien uit te vogelen of ze mij ook leuk vindt Oké, laten we deze off-topic conversatie verplaatsen naar het HK-topic
sazzie000 schreef:Ellee schreef:Ik zei toch niks sereen? Hulp nodig Saz? Sas geeft je wel een duwtje Nou ja, als het even kan... Maar goed, eerst maar eens zien uit te vogelen of ze mij ook leuk vindt Nog steeds diezelfde of iemand anders?
ELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SERENA IS VAN MIJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oh, nou, neem haar maar.. Mel wilt met mij waterfietsen ! Dat klinkt goed! Haha
paasei. Ik wil liever niet meeten in Amsterdam, Utrecht lijkt me beter, of lutjebroek. Ofzoiets.Ennuhm.. Ik ben geen creatieve geest dus reken niet op mij wat... PAINTBALL! IK WIL HET PISTOOL MET DE ROZE VERF!
Niemand gelooft mij he! Sas wil mij al vanaf '08 ofzo bekeren.. maar t is haar nog steeds niet gelukt.
Ellee schreef: sorry shauni, ik was/ben toch al van Sas volgens mij Kunnen we veilig alleen handjes vast houden Fijn dat het duidelijk is !