ik zal mijn hengstenhouder nog eens vragen of hij nog interesse had.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-11 23:01
_Rosanna schreef:
Ik hoop echt dat ik mee kan, Laaste fotoshoot in Nederland ! Is het mogenlijk om een 2jarige hengst evt inteschrijfe?
ja hoor natuurlijk!
Mitxa
Geplaatst: 30-03-11 11:30
Merenshengst kan helaas dat weekend niet. Ik kan evt ook nog wat prikpaaltjes meenemen (ik heb er niet genoeg!). Ooh en een handige vriend die dat vast wel wilt uitzetten
Jaaa ik heb er zin in! Kei gezellig. Ik heb Jan, mijn vriend alvast gesmst dat hij zich beschikbaar moet houden die dag voor evt hulp Dan nemen we Honnie ook mee denk ik. En Roos natuurlijk met dr hengst
Ik heb volgens mij ook nog prikpaaltjes, moet ik even kijken. Ik kom denk sowieso wel even kijken, of ik nou word gekozen of niet, is altijd wel even leuk om iedereen bezig te zien en het is toch zo dichtbij
Bismarck
Geplaatst: 30-03-11 13:02
Ik zou wel graag met mijn hengst willen komen maar ik denk dat ik nog even moet wachten. Hij is pas net ingereden en ik heb hem nog nooit op vreemd terrein gereden, buitenritten daargelaten. En ik weet niet of dat slim is met vreemde hengsten
wanneer word er dan bekent gemaakt wie er mogen komen? ook vanavond of word het een andere dag?
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-11 19:13
inowa schreef:
wanneer word er dan bekent gemaakt wie er mogen komen? ook vanavond of word het een andere dag?
gewoon zo snel mogelijk ligt er een beetje aan hoe snel marlinda en ik het met elkaar eens zijn! maar meestal zijn we dat wel snel dus denk zowiezo wel dit weekend! en als we snel zijn heel misschien zelfs wel vanavond!