Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fidodido schreef:Ik denk dat het wel een ideale oefening voor MIJ en Comanche is, met maar zo weinig paarden.
Als jullie hem echt geen probleem vinden, dan hoor ik wel of ik mag komen.
Ik denk wel dat als het weer op ongeveer dezelfde plek is dat ik mijn eigen stroomdraad met paaltjes en accu's. er van te voren neer zet.
Maar eerst maar eens de meerderheid van de stemmen krijgen, hihihi.
andamoon schreef:fidodido schreef:Ik denk dat het wel een ideale oefening voor MIJ en Comanche is, met maar zo weinig paarden.
Ik denk wel dat als het weer op ongeveer dezelfde plek is dat ik mijn eigen stroomdraad met paaltjes en accu's. er van te voren neer zet.
Het zou zeker een ideale oefening zijn, je kunt oefenen met hengsten en ruinen in zijn omgeving. Comanche zal dan zeker anders zijn, als hij geen lekker luchtjes van de meisjes om hem heen heeftHeb je dan toch nog die stroomdraad en accu's nodig ? Je zult toch ook nog wel eens merrie's tegenkomen als je vaker weg gaat ? Hoe gaat dat op de manege eigenlijk op stal en met rijden dan ?
Ik hoop wel dat er ook "gewone" draadjes gebruikt worden net als de vorige keer met de shoot, want Grafito is panisch van stroom....anders nemen wij wel onze eigen paaltjes en draadje mee en maken we zelf wel datgene wat de fotografen willen af
horsieslii schreef:Oke, ik begrijp het wel van de merrie'sdan ga ik gewoon mee als fotografe lijkt me. Maar indd, komt er dan ook een shoot voor de merries?
E_Nalanta schreef:Er mogen geen merries komen deze meeting?Omdat hengsten/ruinen meer uitstraling hebben of....?
(dan nog, Flip kan van een afstand niet zien wat eronder hangt dus dat móet en zal van dichtbij bekeken worden!)
Edit: was de volgende meeting niet in de Veluwe?
E_Nalanta schreef:Oh.... uh nou ik weet niet of mijn moeder zin heeft om helemaal naar dezelfde plek wil rijden met paarden, dik 2 uur!Kan het vragen óf mij voorstellen als volgende model-deelnemer voor in de Veluwe en dan komen als hulpje, alle fotografen waren al bezet? (ik kan héél goed door 't gras kruipen en aandacht trekken!
![]()
)
mirandah schreef:Ik las dat jullie niet zoveel modellen doen dit x.
Wordt dit weer een keuze rondje? Of hoe gaat dat?
mirandah schreef:Hahah oke, dus dit wordt echt door Amable georganiseerd?
Geen Lisa enzo meer?
VisibreTeam schreef:
ik ga gewoon ff zorgen dat ik in de organisatie kom en goed op de hoogte blijven
wat ik wel weet is dat ik vorige keer een 'algemeen' aanspreek persoon miste
Fading schreef:Ik zou graag mee willen, aangezien ik niet mee kon naar de meeting, en dus nog geen foto's van comache en jauke en grafito heb..
monique1983 schreef:stond jullie datum nu al vast op 2de paasdag?
aangezien ik begin mei ook nog eens na daar wil gaan niet dat alles te gelijk valt bijna natuurlijk
fidodido schreef:Ik denk dat het wel een ideale oefening voor MIJ en Comanche is, met maar zo weinig paarden.
DDW1190 schreef:Ik meld me als model als het kan...
Foto's van de mijne staan in mijn onderschrift en in mijn profiel..
ik kan desnoods de andere pony's meevragen op de foto's
Manchester kan goed opschieten met paarden, dus foto's van meerdere paarden bij elkaar zullen kunnen!