voor mij kann het nooit ver zijn tenzij de verbinding natuurlijk zwaar poedersuiker is
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-11 14:05
Sarona, de verbindingen wbt openbaar vervoer is hier niet al te best. Ik weet niet precies waar je weg moet komen? Enschede? Vanuit Enschede met de trein is het ong een uur en een goede 20 min. Je moet dan 2 ( heel soms 3) keer overstappen. Waar ik woon komen geen bussen voorbij, het is van het station naar ons huis ong 15 min lopen.
Lieke wil wel een konijn hoor. Hoef ik niet meer steeds naar de reuzen van de buren toe. Ze wil namelijk continu "Konijntjes kijken", "Konijntjes aaien".
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-11 23:17
Lieke mag hier gerust ook de nijnen aaien, maar een nestje zal er hier ook niet komen. We hebben er 2 en dat vind ik meer als genoeg
Ze moet ook wel gevat zijn Salsa, met 2 van die monstertjes thuis, hahahaha!!!!
Steph86
Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-11 18:36
Zo dames
We gaan een datum prikken,anders komt er niks van. Ik kijk vanavond als de kroost weer compleet en op bed ligt even naar de data met de meeste animo en van daaruit maak ik maar een selectie.
Ik ben op 23 juli uitgekomen wbt data. De weekenden van augustus vind ik ook prima, ik laat het een beetje aan jullie over. Maar ik zal wel graag duidelijkheid willen hebben over de datum, dus meiden, koppen bij elkaar en plannen maar!