Boktmeeting in het zuiden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 15:55

Ik wil zeker mee maar ik ga op mijn eigen Pony!!

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:28

MyBonfire schreef:
Reyanne schrijf je en het begint om 7 uur. ja Richelle kan niet bij ons staan voor een nachtje of shanti moet de hele nacht op de wei kunnen, maar dat zal wel niet, al Richelle op Shanti gaat kan Larrissa of iemand anders die wil wel op Pasja als ze wil of iemand anders. Maaruh Richelle lijkt het je wel verstandig om met Shanti mee te gaan? Je mag nog steeds op Pasja hoor! Ik weet niet waar Cahama is maar ik kan mischien met jou mee rijden Anna, dan kom spreken we bij Stiphout vooruit af en dan rijden we samen naar Cahama, ik w8 op jullie reacties!!:D

En natuurlijk kan ze dan op de wei voordat ze ingereden is heeft ze in de zomer winter dag en nacht alleen maar op de wei gestaan das echt geen punt!
Maar ik ga dus ook zeker mee op Shanti of op Pasja maar dat horen jullie binnekort...
En Jaqueline dan hoe wil zij dan komen met haar ponytje?
Hmm we zien nog wel...!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 17:51

okeej Richelle, dan kan Shanti wel een nachtje bij ons op de wei als dat mag van die eigenaar, dan krijgt ze wel voer en zo van ons.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 17:55

MyBonfire schreef:
Ik weet niet waar Cahama is maar ik kan mischien met jou mee rijden Anna, dan kom spreken we bij Stiphout vooruit af en dan rijden we samen naar Cahama, ik w8 op jullie reacties!!:D

Me knows the way Haha!
Is goed hoor dan spreken we wel af bij Stiphout Vooruit (dat is toch langs HAC of niet?)

* edit: typfout eruit gehaald
Laatst bijgewerkt door AnnaBabs op 25-08-03 18:23, in het totaal 1 keer bewerkt

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:14

jaah dat klopt
Weet je al een tijd??

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 18:22

nope...ik moet eerst wachten tot mijn ouders terug zijn van vakantie, die hebben nl het telnr van Marijke (werkt bij Cahama). En ik kan het denk ik het beste via haar proberen.
En ik weet ook nog niet hoeveel paarden we nodig hebben.
Ik stel dus voor dat iedereen die mee wil dit even nog een keer opgeeft (ter bevestiging) en of ze wel of niet een eigen paard meenemen.
Ik zal beginnen:
AnnaBabs (anna): Eigen paard
Spoekie (petra): Geen paard

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:25

MyBonfire (Sanne): EIgen Paard
Pasja ( Richelle): Eigen Paard, al ze op haar eigen paard gaat, heb ik nog een pony ter beschikking, ze is 1.32 roep maar als je op haar wil, ze is heel braaf maar in het bos zeker niet sloom!!!

Destinietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:47

Nathalie schreef:
Ik ga ook graag mee als ik vervoer heb.
Als het lukt kan ik eventueel Robin wel meenemen, als dat gaat die 2 op 1 trailer en als we uberhaubt een 2 paards trailer kunnen regelen.
Dan kan iemand m wel lenen hoor! Dat kan BTW alleen als t een rustige rit wordt, aangezien die toch wel al bejaard is en dus niet echt meer in conditie.

MOcht je robin niet meenemen, zou ik dan met jullie mee kunnen rijden met misty? ik wil nl ook wel komen, maar ik heb geen vervoer. Maar heel mss mogen we de trailer van de staleigenaar lenen, dat is een 2 paards, dus dan kan je ook met ons mee rijden....

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 18:53

Anna reageer ff please!!!!!:))

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-03 22:49

MyBonfire schreef:

Nou vooruit dan, omdat jij het bent Tong uitsteken Haha!
Zou ik niet op pasja kunnen? ik weeg maar 45 kilo en we gaan een rustige rit maken toch? zeg maar of het een idee is. Dan kan Spoekie (petra, mijn zusje - weegt ietjes meer geloof ik) namelijk op forrest en dat scheelt dan weer een paard huren Haha!

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:42

Ik ben nog niet bij die eigenaar geweest maar als het mag hoe kom ik dan vanaf Mierlo in Nuenen?
Voor mij is het nu ook onder voorbehoud want ik heb een puppie van 7 weken.

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-03 23:50

AnnaBabs"]
[quote="MyBonfire schreef:

Nou vooruit dan, omdat jij het bent Tong uitsteken Haha!
Zou ik niet op pasja kunnen? ik weeg maar 45 kilo en we gaan een rustige rit maken toch? zeg maar of het een idee is. Dan kan Spoekie (petra, mijn zusje - weegt ietjes meer geloof ik) namelijk op forrest en dat scheelt dan weer een paard huren Haha!
[/quote]

Je kan met Pasja Makkelijk draven ofzo hoor...
Of doen we dat ook niet? Maar ligt er even aan of ik wel van de eigenaar met Shanti mag dus nog ff wachten morgen zie ik haar waarschijnelijk...

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 08:49

Ik vind het goed hoor anna, want we gaan toch geen wilde galoprit maken, ik heb ook nog wel eens op Pasja gegalopeerd, en ik weeg 53, dusZ. Maar nog ff iets, je moet niet denken dat Pasja in het bos net zo sloom is als in de bak want dat is egt niet zo, vraag maar aan Richelle! Haha!
Maar als richelle niet op Shanti gaat mag zij gewoon nog op Pasja, dus even afw88 wat de eigenaar van shanti zegt.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-03 13:14

ok is goed, dan wacht ik het wel even af allemaal.

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 14:04

Okeej, we moeten even op Richelle w88 tot die weet met wie ze mee gaat.

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:12

Ik zie je mischien vanavond anna bij de ponyclub..

Skooki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:17

Het lijkt mij ook wel leuk.. maar ik ben net nieuw hier.. denk dat ik me zo eerst maar even voor ga stellen en dan kan ik misschien beter wachten totdat ik hier wat langer ben en dan een keer naar een meeting te gaan!
Lijkt me gezellig!

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 15:23

Oh jaah, ik zag bij de andere meeting dat ze het erover hadden wat ze zouden doen als het regent, daaar hebben we nog niet aangedacht, ik denk dat we dan gewoon kunnen doorijden, regendekens op en regenjassen aa nen tog gewoon gaan, lijkt mij, Reageer maar:D

Pasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-03 17:32

Hmm Ja maar ik zei dus ook als het onweert kun je de bossen niet meer in he
En volgens mij heeft Shanti geen waterdichte dekens en ook geen dunne alleen zweetdeken en 2 winterdekens...
En ik heb der nog niet gesproken...

( p.s Sanne sorry dat ik gister niet heb gebelt ik was best laat thuis van Shanti Bloos )

MyBonfire

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 08:44

ik heb ook geen regendeken, maar de paarden kunnen dat best hebben als je ze erna droogwrijft. Want regendekens zijn vaak ook heel warm omdat die broeien. En weet je al met wie je mee gaat Richelle??

( Maakt niet uit dat je me niet gebeld hebt, ben tot half 10 bij de pony's geweest, t was lekker druk en gesellig bij de ponyclub vandaar )

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 10:42

Ik heb ook geen regendeken.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:37

jammer dat iedereen zo jong is. ANders had ik ook wel mee gewild. Ik woon namelijk in eindhoven en mijn paarden staan in Nuenen. Had altijd met de trailer kunnen komen.

jacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 11:58

Waarom is dat erg dat wij jong zijn? Je kan gewoon mee hoor leeftijd maakt niks uit.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-03 12:04

Nee, maar ik vind het toch leuker met mensen van mijn eigen leeftijd te gaan. En de oudste te zijn is tot daar aan toe, maar dan ook nog met 10 jaar of meer verschil is me toch te gortig.

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-03 21:09

ja als het regent: ik stel voor dat we dan gewoon doorrijden. De paardenvacht is gelukkig waterdicht Haha! dus daar kunnen ze wel tegen. Gewoon een regenjas en evt regendeken.
Richelle weet je al of je met shanti meegaat? Jaqueline weet je al of je meegaat? (gefeli met je puppie trouwens Haha!)

Skooki wat mij betreft ben je meer dan welkom hoor! je bent toch ook bokker? waarom dan niet meteen wat andere bokkers meeten? kei gezellig toch ? Woon je een beetje in de buurt en heb je een paard?