Ja vind ik ook! 1e paasdag is de laatste keer dat ik bij De Paardenkamp moet werken (was eigenlijk deze week, maar heb een dienst geruild met een collega), dus daarna kan ik veel makkelijker afspreken!
Okee, ik ga even in m'n agenda spieken voor de komende weekends
23/24 april - zaterdag hele dag bezet, zondag wandeldate met tink en eileen 30/1 mei - zaterdag koninginnedag (niet dat ik dan iets ga doen ) en zondag volgens mij nog vrij 7/8 mei - zaterdag nog vrij, zondag wandelen met de bwssf in Lommel 14/15 mei - show 21/22 mei - zaterdag druk en zondag zusje jarig 28/29 mei - show
en dan zijn we alweer eind mei.. Ik denk dat mij het weekend van 1 mei me het beste uitkomt
stal waar ik toen stage liep, had regelmatig hondenavonden terwijl de pasgeboren veulens door de wei liepen dus dat was toen ook geen probleem? Ik zou ook niet weten waarom dat niet zou kunnen?
Het moet voor mij voor 9 mei, omdat ik daarna zeker 2 weken uit de running ben.
ziekte kiemen honden die niet rustig zijn tegen paarden voor merrie indringer kunnen sommige merries fel op reageren maar dat ligt dus aan de merrie en esther
ivy_power89
Geplaatst: 12-05-11 17:35
Omdat dit topic alweer bijna een maand stil ligt, ga ik dit topic maar eens een MEGA SCHOP ONDER ZIJN HOL GEVEN
nope, aankomend weekeind ben ik nog niet in staat om wat te doen. weekeind daarop verjaardagen, weekeind daarop een Ford KA meeting dus dan moet het echt in mei. maar we zijn al halverwege mei he
Laten we gewoon een aantal data's vast leggen, dan hebben we ook wat om naar uit te kijken, en hoeverder we plannen des te zekerder we zijn dat iedereen kan. Volgens mij werkt joyce niet meer bij het bejaarden tehuis , dus wellicht voor haar ook makkelijker om wat af te spreken
Ik zit idd niet meer tussen die bejaarden Dus afspreken moet wel iets makkelijker gaan! Maarja, wij kunnen alleen op zondag, omdat ik op zaterdag moet werken....
Neej
Ik kan NIET in de weekends van 14/5, 28/5, 4/6, 12/6, 26/6, en 2/7. Ohja en 22 mei is m'n zusje jarig dus dan kan ik eigenlijk ook niet Ik heb een te druk leven