boktmeeting Eindhoven/Nuenen/Helmond!?

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:15

Het restaurant dat Gera bedoelde was de Hoijse hoeve in Someren.

En Lovesultan. Niet iedereen is tegen Cahama. Maar je geeft zelf wel toe dat de paarden inderdaad erg mager zijn. Maar goed, dat even terzijde.

En Celine
Dat er in Mierlo geen paarden worden verhuurd, waren we inderdaad al uit.
Maar naar zee komen is wel erg ver

De meeting is hoogstwaarschijnlijk:
* Zondag 21 september (dezelfde dag als horse event deurne)
* start- en eindpunt: manege meulendijks in Geldrop http://www.manegemeulendijks.com/, hier worden ook paarden gehuurd (maar we weten nog niet of er dan perse begeleiding van de manege mee moet).
* Ongeveer 15 personen in de leeftijd van 13 - 23 jaar doen er mee.
* De rit duurt zo'n 2,5 - 3,5 uur, met een pauze. De pauze plaats is nog niet duidelijk. Of we gaan naar de hoijse hoeve in Someren, of we nemen zelf drinken mee, of er komt iemand met de auto eten/drinken brengen.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:31

Vonnie84 schreef:
Het restaurant dat Gera bedoelde was de Hoijse hoeve in Someren.


Juist! Jeeeh! Ben ik daar ook weer uit. Ik kan er namelijk niet tegen als ik een naam niet meer weet

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:36

Vonnie: Ik weet niet of je zo snel zo`n gek vind Haha! mja, misschien ons pap of mam... weet ik veel. Ik zal t eens na-vragen Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:38

Vonnie84"]
Ik vind begeleiding opzich ergens niet echt leuk, maar van de andere kant werkt er iemand op de manege die ik nog van vroeger ken (Loes van 't Slot). Maar ik weet niet hoe ze nu is??
[/quote]

Ik moet zeggen dat ik dat ook niet weet Verward Loes? Misschien weten mijn ouders meer, die rijden daar namelijk nog wekelijks. Ik kom eens in de drie maanden nog eens langsstruinen Knipoog

[quote="Vonnie84"]
Maar opzich hebben we al 2 volwassenen bij ons en 1 meerderjarige. En ik denk dat wel allen wel genoeg rij-ervaring hebben.
[/quote]

Dat is zeker zo, dat lijkt me wel. Ik weet alleen niet of ze een goede kaart van de ruiterpaden hebben. Verdwalen is alles behalve leuk

[quote="Vonnie84"]
Enne, oktober. Ik heb geen flauw idee hoe mijn (ons) wedstrijdenprogramma er dan uitziet. Aangezien dan het WINTERseizoen begint. Ik weet eigelijk niet wat voor weer het normaal in oktober is, maar om 2 uur in de regen te rijden
[/quote]

Als het dit weer blijft dan krijgen we niet eens sneeuw en temperaturen onder de nul in de winter. Het is echt wel raar dit jaar. Zo warm is het echt in jaaaaren niet geweest. Broeikaseffect? Dan kan het volgens mij ook nog flink gaan 'storten' Scheve mond

[quote="Vonnie84"]
Een andere optie is om in de winter ook nog zelf een bokt-dressuur/spring wedstrijd de organiseren. Is maar een ideetje.
[/quote]

Is wel leuk maar ehh, ik rijd western. Maar dan wil ik wel foto's maken hoor! Een meeting is altijd oke. Ik zie jullie dan sowieso wel (op paarden langssjezen). Ik heb overigens dus ook geen eigen paard (misschien binnenkort een veulen, maar dan zou ik eventueel alleen een dressuur (=pleasure) proefje aan de hand moeten doen Haha! Ook wel lachen trouwens, nu ik er over na denk *LOL*

[quote="Vonnie84 schreef:
Sk4t3r:
Maare, kunnen we niet een of andere halve zool inhuren om op een bepaalde plaats met de auto wat te drinken en evt. wat te eten te komen brengen?


Ja. Mijn vriend! Haha! Nee, serieus, meestal is hij ook in Geldrop als ik daar ben en ik krijg hem echt wel zo 'gek' dat hij wat eten komt brengen met onze kleine Astra Daar doet hij vast niet eens moeilijk over

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:38

Ah, Dat is dan geregeld Haha! Naja toch maar even voor de zeker heid na-vragen aan je vriend! Lachen

Karin: Je moet nu niet denken dat ik SUPER opzie tegen manege cahama.
Maar voor dat jij daar reed, hebben mijn ouders daar een lesje gereden.
Het was er toen nòg erger dan het nu is! Ik ben blij dat Jan wat meer tijd in zijn pony`s gaat steken.

Maar die keren wat ik er heb gezien..
Laatst bijgewerkt door Larish op 13-08-03 13:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:44

Maare van dat verdwalen. Opzich kennen ik, len en Solide denk ik ook wel de weg wel redelijk op de strabrechtse heide. Ik weet alleen niet goed hoe ik van de heide weer terug naar meulendijks kom Haha! Haha!

Misschien is begeleiding nog niet zo'n slecht plan Knipoog

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:46

Ik heb heel wat ponykampen op de strabrechtse heide gereden.
Maar ik ken het natuurlijk ook niet uit mijn duim. Scheve mond

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:52

Vonnie84 schreef:
Opzich kennen ik, len en Solide denk ik ook wel de weg wel redelijk op de strabrechtse heide. Ik weet alleen niet goed hoe ik van de heide weer terug naar meulendijks kom Haha! Haha!


Ik denk dat ik dat wel weer weet... dus dat scheelt. Ik kan moeilijk vragen tot welk punt jij het wel weet ('het pad is redelijk wit, er staat een boom aan de linkerkant en gras rechts" Haha! ). Dat heeft ook weinig zin Knipoog Maar ik denk dat we elkaar wel redelijk aan kunnen vullen. Maar ja begeleiding is misschien toch geen overbodige luxe
Ik kan wel zeggen dat ik de weg vanaf de (door mij altijd zo genoemde ) 'zandduinen' perfect terug weet naar Manege Meulendijks

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 12:57

ik denk al dat ik weet wat jij bedoeld met die zandduinen. Daar waar veel hei is, en bijna geen boom. (ja, ja Verward)

Maar ik ga toch op zoek naar een fatsoenlijke kaart van de strabrechtse heide. Misschien een mooi klusje voor vanmiddag.

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 12:59

Dit alles omdat ik een boktmeetinKJE wilde maken Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:03

Citaat:
dan rijd je lang het witte fietspad! *LOL*


Kan bij nader inzien trouwens ook rood zijn Scheve mond Nou ja, het gaat om fietspad Haha!

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:04

oh ja daar. En dat als je dan galopeerde met de manege, alle fietsers stoppen en OOOH en AAAH roepen. En dan een partij gaan hoesten van het stof Haha! Haha!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:06

OOhja dat stuk ken ik wel Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:06

Zie je, het gaat ons wel lukken, denk ik!

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:14

Ons mam zei: we hebben op die manege ook ooit een buitenrit gemaakt.
Die paarden weten de weg helemaal zelf terug! hoef je niets voor te doen!

haha, nou is dat niet handig? Haha!

Katuwr

Berichten: 876
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:17

hmmm... lijkt me opzich tog wel leuk zow Tong uitsteken

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:19

Alles dus NOG een keer op een rijtje Haha!

De meeting is hoogstwaarschijnlijk:
1. Zondag 21 september (dezelfde dag als horse event deurne)
2. start- en eindpunt: manege meulendijks in Geldrop http://www.manegemeulendijks.com/, hier worden ook paarden gehuurd
Ongeveer 15 personen in de leeftijd van 13 - 23 jaar doen er mee.
3. De rit duurt zo'n 2,5 - 3,5 uur, met een pauze. De pauze plaats is nog niet duidelijk.
4. De vriend van Gera kan ons waarschijnlijk opvangen in de pauze met eten en drinken.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:19

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat de paarden de weg helemaal terug weten, ze zullen tenminste uit zichzelf niet teruglopen naar huis, maar het is een keer bij een ponyles helemaal verkeerd gegaan met een buitenrit door een gek op een crossmotor en toen kwamen alle pony's in volle galop vanaf de hei terug naar de manege. Op de manege aangekomen liepen ze allemaal superbraaf in hun eigen stalletje Haha! Was wel heel maf

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 13:21

Sk4t3r schreef:
4. De vriend van Gera kan ons waarschijnlijk opvangen in de pauze met eten en drinken.


Haha, dat weet hij nog niet, maar ik zal het vanavond als hij thuis eens ter sprake brengen Haha! Maar hij vindt het vast geen probleem

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 13:22

gera"]
[quote="Sk4t3r schreef:
4. De vriend van Gera kan ons waarschijnlijk opvangen in de pauze met eten en drinken.


Haha, dat weet hij nog niet, maar ik zal het vanavond als hij thuis eens ter sprake brengen Haha! Maar hij vindt het vast geen probleem
[/quote]

oke *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:00

Deze van Manege Cahama is trouwens wel erg leuk!!! Zou ik best wel een ritje op willen maken (als ie niet te klein is)

Afbeelding

Mooi blesje!! *LOL*

Larish

Berichten: 7417
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-03 14:14

Haha, leuk paardje ja *LOL* Volgens mij istie wel te klein Tong uitsteken
Maar we gingen toch bij meulendijks?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 14:19

Ja, we gaan naar Meulendijks (als dat allemaal te regelen valt in ieder geval). Maar ik wilde toch even bij Cahama op de website gaan kijken, die er overigens echt duizend keer beter uit ziet dan die van Meulendijks. Als je de maneges niet kent, dan weet je wel waar je voor gaat als je op de website af gaat!
De manegepaarden van Meulendijks ken ik allemaal al, maar dat is geen probleem hoor!

AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 18:51

Dus jullie gaan de 21e? jammer maar het zij zo. Volgende keer beter.
Ik weet niet of Spoekie al gereageerd heeft, maar dat zal ze binnenkort wel doen.
Jullie wilden graag weten wie er een paard moest huren he? Dan kan ik iig zeggen dat Spoekie er een moet huren, want ik geef mijn pony niet mee als ik er zelf niet bij ben. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
Ik wil jullie veel plezier wensen!
Er zit misschien een kleine kans in dat ik wel meekan, maar dat ligt aan mijn school. Ik weet namelijk niet hoe dat gaat met het Horse Event. Of iedereen mee mag, of dat er een loting gaat plaatsvinden. Nou mocht dat laatste het geval zijn en ik wordt uitgeloot dan ben ik zeker wel van de partij met de boktrit . En ik denk dat ik dan maar eens ga nadenken over die paardentaxi (nog heel erg bedankt trouwens voor het opzoeken OK dan! )

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 19:03

Zo ik ben er een dag niet geweest en er staat HEEL VEEL hier... We gaan dus de 21e??? Even kijken of ik iemand zo gek kan vinden die mij en Solide daarheen willen brengen. Die paardentaxi lijkt me een beetje gekkenwerk als ik eerlijk moet zijn. Misschien dat er mensen zo aardig zijn om me te brengen en halen en waar ik een trailer kan lenen. I hope so....

Nou ja ik hoor het wel, ik ben vanavond ook niet online dus zie het vanzelf wel weer....