Ik denk dat we bij twijfelachtig weer toch maar gewoon moeten vertrekken, als het echt heel erg wordt draaien we wel om of we zetten een paraplu op....
Dames en heren, de weersvoorspelling is diep triest. Echt heeeeel veeeeeeeeeel regen.....
Daarom kan het zijn dat we een alternatieve datum moeten prikken. Ik wil natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen, maar de zaterdag erop zijn de voorspellingen wel heel gunstig.
Dit is dus geen definitieve verschuiving, ik gooi het alleen maar in de groep.....
Met heel slecht weer vind ik het ook niet erg om het te verzetten. Jimmy moet ook nog een flink stuk op de trailer en dat is ook niet super als ie zeiknat is.
We gaan ervan uit dat het gewoon doorgaat. Funny zegt dat het redelijk weer wordt maar die heeft een andere weersvoorspeller als ik... Die van haar geeft maar 50% reg!en en de mijne 80 laten we maar gewoon even afwachten.
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 16:36
Niet naar Loes luisteren hoor!!!!! Positief blijven!!!!!!
jamiroquai
Geplaatst: 06-03-11 17:55
Niet naar Fun luisteren hoor, ze heeft carnaval in haar hoofd.... En morgen woont er een kater tussen haar oren..
Pff... Mensen toch Vaak hebben ze het fout.. Laten we er gewoon van uit gaan dat we gaan
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 18:49
Michellkuh schreef:
Pff... Mensen toch Vaak hebben ze het fout.. Laten we er gewoon van uit gaan dat we gaan
That's the spirit!
spatter
Geplaatst: 06-03-11 18:59
hebben jullie ook gekeken naar de hoeveelheid regen die verwacht wordt?
0.9mm op een dag, dat is wat motterregen er is dus wel grote kans op regen maar de hoeveelheid stelt gaan bal voor
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 19:02
Dat zei ik ook al Spatter hahaha die Loes probeerd gewoon het bos voor zichzelf te hebben op die dag! Ik vind dat juist heerlijk als het een beetje miezerd,dan ruikt het heerlijk in het bos!
jamiroquai
Geplaatst: 06-03-11 21:05
'Volgens mij was het 3 mm. maar daar kan Funny ook niet in zwemmen en Michelle durft niet over de druppels te springen....
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-11 21:14
Tja als we erin gaan liggen word het vanzelf hoger!
Als ik het zo nu goed begrepen heb is het zaterdag 12 maart zover? om 11 uur op de parkeerplaats bij venhof?
Ik sta er nog gestald maar 11 uur ga ik niet halen ben ik bang... heb mijn 1e puppycursus-les om 10.30
voor de nieuwsgierige : ik sta normaal particulier in koningsbosch En hier hebben we ons eigen tinkerclubje ik wil mee!!! kunne jullie niet gewoon wat later vertrekken? hihi 12 uur half 1 ofzo
funnyhorses
Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-11 18:40
Nee 11uur is denk ik het haalbaarste voor iedereen! Dat staat nu al zo lang vast dat we het niet meer doen omgooien,helaas. Iedereen wil ook voor het donker thuis zijn,zowel te voet als met de trailer. Dan zeg je toch de cursus af,kun je lekker mee met ons!