Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tijgerr91 schreef:Wouwhoe kan dat
roxiie schreef:Nijnteee schreef:Ik woon ook in friesland! & hou wel van stappen.
De laatste tijd niet meer heel veel..
Ben 20 jaartjes.
Jij ouwe party animal
Ik ga meestal te stappen in Leeuwarden en Sneek. 'Vroegah' kwam ik veel in TDF ( Berlikum) en Quatrebras ( nu Club Q), maar daar komen nu veelste veel jongeren ( ook <16), dus daar vind ik persoonlijk niet meer zoveel aan. Zit nu liever in de kroeg
Edit: Eeeh Gin, als je Nynke toch mee neemt, kun je mij ook wel even ophalen
Sentido schreef:tijgerr91 schreef:Wouwhoe kan dat
Nou ik had een auto van de zaak meegekregen met tankpas en ik moest maar door Friesland gaan rijden om reclame te maken en toen kwam ik door Hijum
Edit: en het ligt vlakbij bij Hallum zag ik op google maps. Daar wonen veel mensen die bij mij op stal staan (Marrum).
Edit2: Volgens mij ken ik jou zelfs.. Ben jij niet een vriendin van Margriet uit Stiens?
tijgerr91 schreef:Sentido schreef:Nou ik had een auto van de zaak meegekregen met tankpas en ik moest maar door Friesland gaan rijden om reclame te maken en toen kwam ik door Hijum
Edit: en het ligt vlakbij bij Hallum zag ik op google maps. Daar wonen veel mensen die bij mij op stal staan (Marrum).
Edit2: Volgens mij ken ik jou zelfs.. Ben jij niet een vriendin van Margriet uit Stiens?
Jaaa ik ken jou!! Ik heb zelfs bij jou op school gezeten (PJ Monterssori) Mijn vriend woont in marrum!! Waar woon jij dan?? Hoe toevallig