Snap ik, ik ook O FACK!! Dat weekend wat ik voorstelde, kan ik helemaal niet Want ik ga die maandag daarna naar Londen met school Dus dan zou het daarna of daarvoor moeten
als ik op tijd weet wanneer maakt het niet zo veel uit wanneer. maar 19 maart is voor mij geen optie, verder maakt het niet heel veel uit geloof ik, zolang het maar in een weekend is
ik zal het mijn broertje ook vertellen dan, dat hij op een andere datum jarig moet zijn (hij is ook 19 maart jarig). Michelle, jouw vriend is toch niet toevallig mijn 12 jarige broertje hè?
Dat weten we pas, als we een datum hebben bedacht waar iedereen het er mee eens is, dus is het handig als je regelmatig even hier een kijkje neemt of we al wat besloten/bedacht hebben
ze zat volgens mij in deel 1. Ergens ver terug in de tijd
UMayDream
Geplaatst: 14-02-11 10:26
Aah oke.. Ik d8 al, wie is dat Maar dan gaat ze dus wel mee meeten ?
Miesjex
Geplaatst: 14-02-11 11:36
Nienkex schreef:
ik zal het mijn broertje ook vertellen dan, dat hij op een andere datum jarig moet zijn (hij is ook 19 maart jarig). Michelle, jouw vriend is toch niet toevallig mijn 12 jarige broertje hè?
Ja oke.. Maar toch, ik ken dr helemaal niet, weet niet of jullie dr echt kennen, maar als iedereen dr kent enzo oke, maar als ze zo'n beetje onbekend is, ist niet echt leuk denk ik..