Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

wake_up

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:11

Neeee, geen tv en dvd en playstation voor mij. Ik vermaak me denk ik ook wel zonder dat.
Alhoewel. :+ ik ben wel lonely daar denk ik. Waarschijnlijk gaat er nog een meisje van mn ponyclub, en dat is dan de enige die ik daar ken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:12

echt waar? whahaha chill :P

ik weet nog dat ik 3 jaar geleden iemand een bloedneus sloeg met een kussen, terwijl ik haar amper aan raakte hahaha xD

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:13

wake_up schreef:
Neeee, geen tv en dvd en playstation voor mij. Ik vermaak me denk ik ook wel zonder dat.
Alhoewel. :+ ik ben wel lonely daar denk ik. Waarschijnlijk gaat er nog een meisje van mn ponyclub, en dat is dan de enige die ik daar ken.

je leert heel snel mensen kennen!
Ik had het minst behoefte aan de mensen die ik toevallig al van mijn eigen club kende hahah :+

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:17

ik maakte daar de eerste 5 min al vrienden bij de ingang van de deur die stonden even te roken en ik kwam er gezellig bij staan... toevallig stond er iemand bij van mijn rij groepje dus dat was erg gezellig!!

Toen ik daar voor het laatst ben geweest had mn ''vriendinnen'' groepje ruzie met een paar meiden daar moet je maar niet teveel van aan trekken... ik weet niet hoe het nu is qua jalouzie en ruzie onderling?? ik weet wel dat de dressuuur en de sgw meiden niet zo goed door 1 deur konden... toen die tijd hoor.. ik weet niet hoe het nu is??

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:18

Maar heel veel mensen kennen elkaar al van eerdere jaren bij de instructieweken toch?
Ik kijk trouwens best wel uit naar die buitenrit (Je krijgt daar 2 lessen per dag, en waar kijk ik naar uit? de buitenrit ja :') ). Volgens mij is die hei echt prachtig om over te rijden :D

Pfft. mensen die op kamp ruzie gaan maken. vind dat een beetje triest :+
Ik bedoel, je bent er allemaal voor je plezier & om er wat van te leren.
Ruzie maakt het alleen maar minder leuk toch? :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:22

ArabicQueen schreef:
ik maakte daar de eerste 5 min al vrienden bij de ingang van de deur die stonden even te roken en ik kwam er gezellig bij staan... toevallig stond er iemand bij van mijn rij groepje dus dat was erg gezellig!!

Toen ik daar voor het laatst ben geweest had mn ''vriendinnen'' groepje ruzie met een paar meiden daar moet je maar niet teveel van aan trekken... ik weet niet hoe het nu is qua jalouzie en ruzie onderling?? ik weet wel dat de dressuuur en de sgw meiden niet zo goed door 1 deur konden... toen die tijd hoor.. ik weet niet hoe het nu is??

heb ik zelf niet veel van gemerkt, heb altijd bij allrounders/sgw kampen gezeten, natuurlijk zijn er wel meiden waar je minder mee overweg kon maar over het algemeen erg gezellig!

je hebt idd wel groepen die daar ook gezamenlijk komen, maar ook eenlingen en je leert echt heel snel mensen kennen!

o god die buitenrit, praat me daar niet van :} ik ben echt aan de kletter gegaan toch over die veluwe heen niet normaal.
paard weer onder controle kwamen we bij een ''galoppad'' waar we een wedstrijdje konden doen, maar ik had iets van laat maar die van mij was al heet genoeg en wou geen ongelukken, zegt die vrouw; je kan wel gaan er staat toch een houten hek op het einde.
ik zo uuh, het is een SGW paard, die spring met 2 hoeven in haar neus nog over een houten hek heen :Y)

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:26

:') Ik denk dat het er bij mij ook zo aan toe zal gaan. :+ laatste keer dat ik op buitenrit op een klein weilandje ging galopperen was mn pony al niet meer te houden, ik kan me het al voorstellen hoe het straks zal gaan. :+
Heb dan wel het geluk dat die van mij toch niet springt, dus dan is zo'n houten hek wel een redding. :D

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:28

hahaha ach ja, het is opzich wel gezellig maar weet nog niet zeker of ik mee ga op die buitenrit dit jaar, ga met een jong paard en iedereen crosst er als een kip zonder kop vandoor en heb daar geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Ga ik liever ergens lekker voor mezelf rijden of gewoon daar beetje rondjes stappen om stijfheid er uit te rijden :)

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:32

Evony schreef:
hahaha ach ja, het is opzich wel gezellig maar weet nog niet zeker of ik mee ga op die buitenrit dit jaar, ga met een jong paard en iedereen crosst er als een kip zonder kop vandoor en heb daar geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Ga ik liever ergens lekker voor mezelf rijden of gewoon daar beetje rondjes stappen om stijfheid er uit te rijden :)

Dan kunnen we samen gaan :D ik neem ook een jong paard mee.. en ik kan altijd nog op de hei rijden (kom uit de buurt van ermelo)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:37

ArabicQueen schreef:
Evony schreef:

Dan kunnen we samen gaan :D ik neem ook een jong paard mee.. en ik kan altijd nog op de hei rijden (kom uit de buurt van ermelo)

eerst hopen dat ik er in kom :D dan vind ik het een goed plan hahah!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:49

Is prima !! Zie je wake_up we zijn nog niet eens op kamp en je hebt al vrienden :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:52

het ideale van bokt haha, je kent al mensen voordat je er daadwerkelijk bent!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 19:56

Haha ja inderdaad. Wat dat betreft; Lang leven bokt. _/-\o_
Zitten jullie allebei bij de SGW week? Of.. niet? :P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:00

ja ik wel :)
ben altijd nog alleen maar naar de sgw week gegaan hahah :+

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:03

I hope so... Heb me opgegeven voor 7C ..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:03

ja oke de kwestie of ik echt ga hangt idd nog in het midden hahaha, sta op de wachtlijst ;(

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:07

Niet gemeen bedoeld hoor maar ik sprak gister iemand die al 4 jaar achter mekaar is geweest en nu er dus weer bij zit heb eerlijk gezegt dat ik het wel een beetje gemeen vind.. ik probeer nu al 3 jaar achter mekaar er bij te zitten maar ik sta telkens op de wachtlijst dat is best frustrerend als je sommige andere hoort die al 4 jaar achter mekaar er bij zitten...

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:10

je moet echt geluk hebben idd!

Ik ben 3 jaar achter elkaar zat ik er in 1 keer in, toen niet meer geprobeerd en nu sta ik op de lijst.

Wat ik raar vond was dat iemand zich in het andere topic donderdag had opgegeven voor kamp 5b ofzo ik zeg maar wat en die stond op de wachtlijst, gaf iemand anders zich vrijdag eind middag op voor het zelfde kamp en die zat er wel in.

Dat vond ik helemaal raar!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:13

Ja indd, dat kan ik me voorstellen :(:)
Ik vind het eerlijk gezegd ook een béétje overdreven hoe snel alles volzit zeg.
Als je vanaf donderdag 7 uur 's ochtends kan opgeven, en een uur later de eerste week al vol zit..

@ Evony, ja dat was ik. _O- Echt raar, dat meisje had ook maar een paar minuten na mij dat mailtje
gekregen dat ze op de wachtlijst stond. Terwijl zij smorgens 7 uur op donderdag op had gegeven,
en ik vrijdagochtend om half 11.. Echt sneu, volgens mij is er toen iets misgegaan :(:)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:18

dat vind ik idd heel raar lekker chaotisch ook van de knhs xD, ik heb een mailtje gestuurd naar de KNHS over waar ik op de wachtlijst sta. ben erg benieuwd. Mocht ik heel ver staan (20 ofzo) ga ik kijken of ik met school kan regelen dat ik miss toch naar de M/Z week kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:21

dat vind ik wel fijn om te horen dat er ook wat 'ouderen' bij zitten. Niet dat 20 oud is hoor =P Maar ik weet van mezelf dat ik daar vaak veel beter mee kan opschieten =]

En je maakt inderdaad wel snel vrienden hoor! Als je jezelf maar een beetje opensteld en ook een eerste stap durft te zetten. Ik kan soms best wel eens verlegen zijn. Maar heb het vorig jaar echt super gevonden!

Vorig jaar was mijn eerste jaar trouwens ;)

Je kunt inderdaad je paard niet in de stapmolen zetten. Wel in de paddock. Vorig jaar mochten ze daar maar een kwartiertje in en moest je er zelf bij blijven.

Best weinig, lekker vrij bewegen, rollen, spelen gun ik ze graag! Maar aan de andere kant worden ze 2 keer daags gereden en hebben de paarden dus echt wel zin in lekker rusten.

Ruzie heb ik vroig jaar eigenlijk niet meegemaakt. Je vind vanzelf mensen waar je wel mee kunt opschieten. Er zullen er ookw el wat zijn waar je dat niet mee kunt. Nouja, pech, je hoeft niet iedereen aardig te vinden toch? dan krijg je het nog druk :P

Over de warmte. Vorig jaar gingen we onder de sproeiers staan om af te koelen =P Heerlijk was dat!

'T is indedaad eigenlijk van de zotte hoe vroeg je er bij moet zijn om je op te geven. 't is maar een 'stom' kamp zeg!

Zo, dat was veel in een keer!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:23

dank je wel, nu voel ik me officieel oud ;(

nee grapje :D

ik vind het zelf ook wel fijn dat er iig nog meer 18/20 jarige zijn zo te merken, omdat je toch verder bij pony ruiters zit die vaak onder de 16 zijn en maar 1 deel t/m 20 jaar is waarvan ook nog erg veel jongere.

Maar goed ik kan me heel goed aanpassen aan niveau, of ik ben gewoon soms een beetje jeugdig kan ook natuurlijk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:28

Nouja, ik kan met de meeste mensen wel goed opschieten hoor. Maar weet van mezelf dat ik met wat 'volwassenere' mensen beter kan. Komt vrijwel zeker door mijn achtergrond (veel meegemaakt), :)

Ben ik eigenlijk de enige gek die het 'overzicht' in dit topic een beetje kwijtraakt? Ik denk dat dat komt omdat sommige geen ava hebben en niks in het profiel hebben. En daardoor een beetj kwijt rak wie nou bij welk verhaal hoort =P

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:43

hahaha dat kan ik me wel voorstellen!
Ik heb express geen ava en geen profiel, komt omdat mensen op de club nogal de neiging hebben alles tegen mij te gebruiken wat ze over mij vonden op bokt dus heb me een beetje geanonimiseerd hahaha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 20:48

Fijne club heb je dan! Wat belachtelijk zeg! wat doen ze er mee dan als ik vragen mag?