Alhoewel.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wake_up schreef:Neeee, geen tv en dvd en playstation voor mij. Ik vermaak me denk ik ook wel zonder dat.
Alhoewel.ik ben wel lonely daar denk ik. Waarschijnlijk gaat er nog een meisje van mn ponyclub, en dat is dan de enige die ik daar ken.
ArabicQueen schreef:ik maakte daar de eerste 5 min al vrienden bij de ingang van de deur die stonden even te roken en ik kwam er gezellig bij staan... toevallig stond er iemand bij van mijn rij groepje dus dat was erg gezellig!!
Toen ik daar voor het laatst ben geweest had mn ''vriendinnen'' groepje ruzie met een paar meiden daar moet je maar niet teveel van aan trekken... ik weet niet hoe het nu is qua jalouzie en ruzie onderling?? ik weet wel dat de dressuuur en de sgw meiden niet zo goed door 1 deur konden... toen die tijd hoor.. ik weet niet hoe het nu is??
Evony schreef:hahaha ach ja, het is opzich wel gezellig maar weet nog niet zeker of ik mee ga op die buitenrit dit jaar, ga met een jong paard en iedereen crosst er als een kip zonder kop vandoor en heb daar geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Ga ik liever ergens lekker voor mezelf rijden of gewoon daar beetje rondjes stappen om stijfheid er uit te rijden
ArabicQueen schreef:Evony schreef:hahaha ach ja, het is opzich wel gezellig maar weet nog niet zeker of ik mee ga op die buitenrit dit jaar, ga met een jong paard en iedereen crosst er als een kip zonder kop vandoor en heb daar geen behoefte aan eerlijk gezegd.
Ga ik liever ergens lekker voor mezelf rijden of gewoon daar beetje rondjes stappen om stijfheid er uit te rijden
Dan kunnen we samen gaanik neem ook een jong paard mee.. en ik kan altijd nog op de hei rijden (kom uit de buurt van ermelo)