Ik heb al een paar mooie setjes gezien in de paardenwinkel! Daar ga ik maar eens voorsparen moet toch een beetje goed voor de dag komen in de lessen (vond het wel een goed excuus )
Hahaha, ik zag de meest gave set waar ik al helemaal verliefd op ben... Toch maar laten liggen om alleen al te kunnen sparen om op kamp te kunnen
Venthe
Geplaatst: 19-01-11 20:41
Ik moet toch echt genoeg setjes hebben om uit te kiezen want 2 keer dezelfde is not done
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-11 20:44
Venthe schreef:
Ik heb al een paar mooie setjes gezien in de paardenwinkel! Daar ga ik maar eens voorsparen moet toch een beetje goed voor de dag komen in de lessen (vond het wel een goed excuus )
Zonder setje kom je er niet in
Succubi
Geplaatst: 19-01-11 20:46
Yvie_Juudje schreef:
Zonder setje kom je er niet in
Dan heb ik een groot probleem
bvw
Geplaatst: 19-01-11 20:46
ik heb ook een brief ontvangen dat ik op de wachtlijst sta... Ben wel heel benieuwd of ik er nog bij kom, maar ik blijf wel even vrolijk met jullie mee kletsen
Het is een beetje een dondeke zand kleur. Als je wil mag je hem best overkopen ik rij er niet meer mee omdat de zweetbladen van mijn dressuurzadel net te lang zijn. Zal hem in ieder geval mee nemen, hij staat op mijn elle lange lijstje van spullen die mee moeten!
Haha jaa had die foto al op je profiel gezien echt super schatiig!
Paani is ook super schattig . Kan niet wachten tot hij oud genoeg is en een "bom aan roze" kan gebruiken. Roze halster, longeerlijn, hoofdstel? zadel?? Ik ben er gek genoeg voor .
Een echte homo ik neem het setje voor je mee kun je de bandages gebruiken met de dressuurles!
Ik ben hart aan het sparen voor een donkerblauw anky springdekje, en een Eurostart stripe in set met een streep oud roze (de nieuwe). En een eurostar set bestaande uit een Maxi pad met bandages kleur Sahne
Succubi
Geplaatst: 19-01-11 22:33
Gráni is zeker "gay". Op en top . (en zijn moeder trouwens ook, die is heel mannelijk ).
Oeh, oud roze is ook mooi. Er is ook zoveel moois op de markt!
Ik heb een hele mooie set van het merk Horze gezien. Heel donker paars, dito dekje met burberry paars hoekje. Precies wat ik zocht voor Marny .
Ps: Als je het setje meeneemt dan komt hij ben ik bang echt "per ongeluk" in mijn kast terecht hoor!
Yvie_Juudje
Geplaatst door de TopicStarter: 19-01-11 22:38
Deze twee sweaters vind ik wel mooi:
Heb maar even voor blauw gekozen hahahaa
Venthe
Geplaatst: 19-01-11 22:38
oeh paard is inderdaad ook mooi! Als ik dan dat dekje met oud roze heb dan kan ik hem op mijn kamer leggen en matcht hij bij mijn muur (H) (kamer is net geschildert 1 muur helemaal oud roze en heel veel spulletjes in de kamer ook )