Vanky schreef:nee daarom, en het is natuurlijk ook veel veiliger. het scheelt dan zo 10 euro.
ik wil niet banketstaaf zijn maar om nou een rit met begelijding te doen bij manege de hoef en het is nog goedkoper ook
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chantaliiejj schreef:Vanky schreef:nee daarom, en het is natuurlijk ook veel veiliger. het scheelt dan zo 10 euro.
ik wil niet banketstaaf zijn maar om nou een rit met begelijding te doen bij manege de hoef en het is nog goedkoper ook
greetgibo13 schreef:nee 42 euro is de prijs voor mensen die paarden huren en daar zit de duinkaart (toegangsbewijs=is verplicht anders heb je een boete haha) bij in. alleen voor de mensen die een eigenpaard hebben zouden alleen die 4 euro moeten betalen voor een duinkaart. nouja het moet natuurlijk niet maar als je een boswachter tegen komt heb je een hoge boete.
Chantaliiejj schreef:Vanky schreef:nee daarom, en het is natuurlijk ook veel veiliger. het scheelt dan zo 10 euro.Citaat:ik wil niet banketstaaf zijn maar om nou een rit met begelijding te doen bij manege de hoef en het is nog goedkoper ook
ik heb het even voor je in het manege de hoef MHK topic gevraagt (hoe duur het is) ik hoop op een snelle reactie.
greetgibo13 schreef:jaa dat klopt dat je toegang heb tot de ruiterpaden, als je je eigenpaard mee zou nemen zou je alleen 4 euro voor een duin kaart moeten betalen of op eigen risico zonder moeten gaan maar de kans op een bekeuring is hoog haha. als je een manege paard zou huren betaal je voor een strandrit zonder begeleiding gewoon 42 euro en daar zit het toegangsbewijs al bij in.