Ik hoor het wel wat het wordt en wanneer. Ik moet eerst bevallen of het moet al heel binnenkort zijn dan gaat het nog wel. En daarna moet ik met beebs en Tessa komen dus moet het wel iets zijn waar ik ze allebei goed bij in de gaten kan houden (dierentuin ofzo en geen zwembad). Maar met mij hoeven jullie geen rekening tehouden, ik hoor het wel!
Ik heb een goede vriend die bij preston werkt,hij zei: in het weekend is er ook kinderkermis. Er was nog meer maar dat ben ik vergeten Misschien kan ik ook nog een leuke korting voor de groep krijgen via hem.
Het is ook nog geen definitief besluit We moeten het idd allemaal eens zijn wbt de bestemming.
Anoniem
Geplaatst: 15-01-11 19:34
op zich vind ik het niet erg om ver te rijden, maar kan helaas niet zolang in de auto zitten momenteel. We hebben om die reden ook de ski-vakantie afgelast.
nee, weet ik steph, maar als er al veel afhaken vanwege de afstand, hoeven we er ook niet verder naar te kijken..
XFiemoX
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-11 19:36
Tsja wat gaan we doen dames??????
Vonneke, die vind nml Almelo te ver en geloof dat zij wel mee zou willen? Is er niet iemand waar zij mee kan samen carpoolen?
Almelo maakt voor mij niks uit ik pak de Enkhuizerdijk (en ben de beroerdste niet om iemand op te pikken?) en rijd dan via Lelystad naar de A6 en dan de N50 naar Zwolle...