Divoza meeting, kerstvakantie:× Dieuwke ( Eastermar-FRL)Maakt niet uit welke dag, kan dinsdag iig niet. (wedstrijd)
Dieuwkee schreef:Divoza meeting, kerstvakantie:× Dieuwke ( Eastermar-FRL)Maakt niet uit welke dag, kan dinsdag iig niet. (wedstrijd)× Ytsje ( Ternaard-FRL)Maakt bij mij opzich ook niet uit welke dag, moet alleen nog even vragen!
Ik moet ook nog even kijken welke dagen ik niet kan Natas, in Leek is de Divoza, in Drachten de Epplejeck.
Lindee schreef:Ik moet ook nog even kijken welke dagen ik niet kan Natas, in Leek is de Divoza, in Drachten de Epplejeck.Welke is leuker ?
Lindee schreef:Ik moet ook nog even kijken welke dagen ik niet kan Natas, in Leek is de Divoza, in Drachten de Epplejeck.ohja tuurlijk (wij gaan meestal langsbeide )
Lindee schreef:ik zou het opzich niet zo erg vinden om 2x in de kerstvakantie naar de Divoza te gaan. maar dat moet jij natuurlijk dan wel leuk vinden, of niet. haha natasja Nee ik vind het ook niet erg hoor Maar ik weet niet of mijn ouders wel 2x willen brengen
maandag 20-12-2010 :- Nienke (Alleen als het niet anders kan want ik moet eigenlijk naar de manege )dinsdag 21-12-2010: -Nienkewoensdag 22-12-2010 :-Nienkedonderdag 23-12-2010:-Nienkevrijdag 24-12-2010 :-zaterdag 25-12-2010:KERSTMISSS zondag :Gesloten denk ik ...