A.s. maandag is dat? Hoop dat ik tegen die tijd verlost ben van die overdosis pijnstillers, maar dan kan ik wel. Hoop alleen wel dat het weer meewerkt, want heb niet zo'n zin om de hele dag in sneeuw en ijs buiten te lopen...
Oh dat was echt zoooo erg Mo Liepen we daar, met een handjevol mama's in een dierentuin die nèt opgezet was en erg kaal was, waar je geen één dier kon spotten en met allemaal krijsende babies omdat ze het zo kkkoud hadden Dat was echt niet leuk
Gaan we a.s. maandag?? Dan kunnen we toch mee Heb net vandaag tegen prinses lopen verkondigen dat we niet gingen omdat de andere mama's alleen maar konden als wij in zwitserland zaten en dat ze mocht kiezen. Werd toch zwitserland al was de keus erg moeilijk
Lees alleen dat Marinthe ziek is, misschien toch maar een week later pakken dan? Kan sas ook mee..
blackpegasus
Geplaatst: 15-12-10 21:24
Nu is Yoanna ook nog ziek maar ik neem aan dat ze evt. maandag wel beter is hoor . alleen hoop ik niet dat ze 1 van ons aansteekt dan
Hm voor mij is maandag geen goed idee, om met kinderen te zeulen die zo ziek zijn geweest..(denk dat voor Y ook trouwes) maar vindt het zo banketstaaf voor Steef. Ik persoonlijk verkies de dertigste.