okee, maar zet even erbij welke keer je wel kan!' Staat 2 reacties terug
EmptyWords
Geplaatst: 01-12-10 13:26
abigailabby schreef:
zet anders je naam even neer wanneer je wel/niet zou kunnen: volgende week Zaterdag: - elaine niet Volgende week Zondag: - elaine niet
die week daarna zaterdag: - elaine wel week daarna zondag: elaine niet
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-10 13:41
WIE KAN ER 18/12 NIET.(of wel) Het is op een zaterdag dus dan zou Jane kunnen. Elaine kan dan, dus wie zouden er dan WEL?NIET kunnen, Onder Streep wat WEL van toepassing is: Ik kan 18/12 wel/niet mee.
sorry cenna en ab, maar heb besloten dat ik mitch niet mee wil laten rijden. vind de rit te lang duren en het weer te onvoorspelbaar.
ga liever een keer in het voor of najaar mee met zoiets, als de tempraturen iets beter zijn en geen kans op gladheid en alles, dan is het ook nog eens lekker om ergens ff een pauze te houden, dan kunnen de paarden ook bij komen en kunnen we van te voren zorgen dat mitch zn conditie een rit van twee a drie uur met draf aankan.
buiten bovenstaande reden vind ik een trailer, auto en chauffeur regelen teveel gedoe met het risico dat het moet worden afgezegt vanwege het weer. ( en de achtiende hebben we zelf proefje met mitch haha, moeten we ook nog paar keer voor oefenen om hem iets beter te laten lopen met meer pit ipv sloffen haha )
_activeme
Geplaatst: 01-12-10 19:00
abigailabby schreef:
WIE KAN ER 18/12 NIET.(of wel) Het is op een zaterdag dus dan zou Jane kunnen. Elaine kan dan, dus wie zouden er dan WEL?NIET kunnen, Onder Streep wat WEL van toepassing is: Ik kan 18/12 wel/niet mee.
voor mij gaat 't 'm ook niet worden denk ik, vind een rit van 3 uur met dit weer echt te koud, bovendien zal ik er naast moeten lopen en dat hou ik niet onbevroren uit. + trailer huren en alles vind ik dan leuker voor een rit met beter weer, aangezien ik er ook voor betaal en mijn vader een hele dag moet vrijmaken om te rijden etc.