Ik kan alle zondagen in februari! (de zondagen van deze maand zit ik met het voorbereiden van tentamens, deadlines en de verjaardag van mijn mammie...)
_Marinke_
Geplaatst: 04-01-11 09:52
Waarom pakken jullie bv. niet gewoon: 23 jan of 20 febr. ?
Jaa ik was nog aan het denken, we moeten ook echt serieus wel even gaan plannen! Nu heb ik alleen wel eind januari tentamens en de eerste week van februari ga ik naar brussel met school dus stiekem zou ik het fijn vinden als het daarna kan
haha nou eind van de maand kan ook wel.. maar moet even zien hoe het dan met tentamens gaat.. baal van tentamens altijd.. juk!
maar das ook leuk nienke.. jij woont sowieso niet ver van mij af en Risje ook niet van ons.. maar das weer een ander verhaal voor sonja, cf en marinke..
NZ92
Geplaatst: 12-01-11 17:24
nee daarom!! Ben echt wel eens benieuwd om jullie monstertjes te begroeten muaha
Jaa dat lijkt me ook wel eens leuk! want je hoort al die leuke verhalen wel op internet, en we kennen eigenlijk alle paarden nu ook wel goed.. alleen lijkt het me helemaal leuk om ze dan in het echt te ontmoeten! dan weet je pas echt hoe ze zijn, naast de verhalen
Iens ligt ongeveer 20 minuten bij mij vandaan met de auto dan he!!
car0linee
Geplaatst: 12-01-11 18:10
Dat valt me reuze mee.. had verwacht dat het wel langer rijden zou zijn! nou, je bent altijd welkom om een keer met suzy kennis te maken hoor! dan wil ik maxi ook wel een keertje zien
NZ92
Geplaatst: 12-01-11 18:13
Jaa lijkt me leuk!! ben alleen nog niet in bezit van mij rijbewijs hehe wel druk bezig maar wil niet zo vlotten... zou dan eens moeten uitzoeken hoe het is met de bus
car0linee
Geplaatst: 12-01-11 20:04
oei, rijbewijs halen is ook niet zo fijn.. maar anders kun je ook wel een keer naar sneek of leeuwarden komen en dat ik je dan oppik moeten maar even zien! suzy haar stal is iig niet makkelijk te bereiken met het ov..
Ik denk dat dat wel een beetje ver is voor diegene die in friesland/groningen wonen.. Miss iets in centraal ned, rondom gelderland/drenthe/overijssel/flevoland?
hmm volgensmij is er niet echt een (leuk) paarden evenement rond die tijd.. en de keuringen zijn volgensmij wat later.. of we moeten dan toch iets anders gaan doen..