marieminime schreef:wij komen erop eigen houtje wel haha,cenna weet de weg. zie jullie allen bij de waay dan
als je wilt kunnen jullie met ons mee?
Wij rijden vanaf stal eindeloo's...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marieminime schreef:daphne:hopen dat je toch kan.
ab: jah weet ik, thnx ook maar niet banketstaaf bedoelt ik lees tevaak dat co ervandoor gaat en ik vind het dan met zo klein groepje te groot risico dat dat weer gebeurd en mitch erachteraan vliegt, daarom ga ik ook met de rit bij rchllke rijden,haar paard blijft rustig als er wat vandoor gaan dus dan zal mitch ook rustig blijven
abigailabby schreef:marieminime schreef:daphne:hopen dat je toch kan.
ab: jah weet ik, thnx ook maar niet banketstaaf bedoelt ik lees tevaak dat co ervandoor gaat en ik vind het dan met zo klein groepje te groot risico dat dat weer gebeurd en mitch erachteraan vliegt, daarom ga ik ook met de rit bij rchllke rijden,haar paard blijft rustig als er wat vandoor gaan dus dan zal mitch ook rustig blijven
ben blij dat je het wel snapt, en no hard feelings maar ik weet gewoon niet hoe mitch zal reageren dus durf het risico nog niet te nemen haha, we kachelen lekker rustig die kant op en zien iedereen daar,heb er echt zin in
Ja dat is meestal in de bak haha, maar snap je besluit wel haha.
Ikdoe Co dan ook voor zekerheid martingaal op
daphne1997a schreef:Ja ik hoop ook echt dat ik kan!
Vast wel.
Anders ga ik wel lopen.
25 km.
Ik neem ook elastieken mee, 'draai' ze gewoon om de hals, als ik 'm nodig heb doe ik 'm wel om. Vind het ook zo stom om haar de hele tijd met haar hoofd naar beneden te laten lopen in het bos.
xNicolx schreef:Hoihoi allemaal,
Ik kreeg de link doorgestuurd van Rachel.
Ik heb ook wel zin om mee te gaan met jullie rit, als dat kan?
Ik zit nu op mn werk, dus moet nog even in mijn agenda kijken of ik daadwerkelijk de 14de kan.
En als ik wat meer tijd heb zal ik me ook even voorstellen in het andere topic.
Ik weet trouwens ook wel wat leuke routes!
Mijn paard (Florence) staat trouwens op de Landsmaat, dus ik kan gewoon stappend er naartoe komen (eventueel met de rest vd Landsmaat?).
xxx
marieminime schreef:van de winter kunnen we ook een winterrit maken met koek en soopie whaha en warme choco!
mits alles goed gaat en bevalt natuurlijk zondag haha, dan is het wel leuk om zoiets vaker te doen met zn allen