Uden is ook ongeveer 2 uur voor mij, kan iets langer of iets korter zijn.... Maar dat is ook meteen voor de rest weer verder weg. Weet je misschien de kosten van de High Tea daar en hoe lang je van te voren moet reserveren etc.?
MelodyT
Geplaatst: 08-11-10 12:01
Ga ik even uitzoeken maar ik denk dat het voor de meeste te ver is... Geloof dat dat 20/22euro was..
maar krijgt erg veel: Jus dórange/koffie thee,chocomel(zo'n stik met wel 10 verschillende keuze smaken) Allemaal verschillende hartige broodjes. Zelfgemaakte stukjes taart,dagelijks zelf bereid.
Veenendaal weet ik zo niet te liggen maar zal bij Ede liggen?
EstherMe
Geplaatst: 08-11-10 12:32
Is voor hier vandaan toch weer 20 minuten verder.. maar goed als niemand het uitmaakt geen probleem Alleen persoonlijk vind ik het nogal ver om af te spreken als het ook 20 minuten dichterbij kan Er zijn ook mensen die nog hoger in NH wonen..
chrisje_83
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-10 12:32
Lunteren is voor mij 194 km. Veenendaal ligt er vanaf mij gezien iets voor, Arnhem er iets achter.
Jullie hoeven maar iets meer dan een uurtje te rijden dan.... Ik zit al snel gemiddeld 2 uur in de auto om ergens heen te gaan! Dan is 20 minuten verder of dichterbij weinig verschil als je eenmaal zit