Dat is wel leuk Roelien! Ik zat vroeger altijd te kijken naar zo'n programma op Zapp waar ze taarten maakten en dan wou ik dat ook altijd zo doen haha
Fee_
Geplaatst: 03-11-10 21:19
Mijn tante bakt taarten en geeft ook workshops, http://www.huize-knots.nl. Hahahaha. En je bedoeld vast 'de taarten van Abel'. Dat keek/kijk ik ook altijd!
Haha ja dat is 't Moet even eerlijk bekennen dat ik dat soms op zondagochtend nog wel eens voorbij zie komen op tv
Twilight1
Geplaatst: 03-11-10 21:27
jaa zulke taarten bedoel ik, alleen kost het bij je tante denk iets meer zo'n workshop, als ik het doe kost het alleen de aanschaf van de marsepijn en taartmix enzo
Waarschijnlijk wordt het de buitenrit in de Veluwe, maar omdat sommige mensen nog steeds niet hier gereageerd hebben kan ik nog geen contact opnemen met die mensen over hoe en wat Maar dit ga ik dit weekend wel doen denk ik, want anders schiet het niet op
Lioony
Geplaatst: 04-11-10 22:22
Nogmaals, ik ga dit weekend contact opnemen voor hoe en wat. Dit is dus nog niet definitief, maar het zou wel handig zijn als ik dan weet hoeveel er mee willen Het is dus een buitenrit door de Veluwe en daarna kunnen we altijd nog wat gaan eten in het nabij gelegen restaurant, maar dit kan later nog overlegd worden
Dus herhaal nog even of je dit ook wilt, of niet (en dan misschien een andere suggestie?)
Fee_
Geplaatst: 04-11-10 22:25
Goed plan! Ik zou even gaan informeren of ze het wel in de winter doen, en hoeveel er eventueel mee zouden kunnen. Gewoon ter informatie. Kunnen we daarna nog bespreken wie er mee gaan etc.
Ja, dat was ik ook van plan! Geen datums ofzo, gewoon even hoe en wat En of er ook paarden meegenomen kunnen worden. Roelien wilde dat volgens mij ook?
Lioony
Geplaatst: 04-11-10 22:29
Dus herhaal nog even of je dit ook wilt, of niet (en dan misschien een andere suggestie?)
xlionyx - Tootje - Ja felinetibor - Feline - Ja XTxGxTX - Janine - Ja
Laatst bijgewerkt door Lioony op 04-11-10 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Fee_
Geplaatst: 04-11-10 22:29
Al wil ik het toch liever in het voorjaar haha, maar dat zien we dan wel. Laten we eerst maar kijken wie er allemaal mee gaan!
Lioony
Geplaatst: 04-11-10 22:31
Ja, maar het ligt 'm maar net aan het weer
Was nog iets vergeten..
xlionyx - Tootje - Ja - Neemt zelf een paardje mee felinetibor - Feline - Ja XTxGxTX - Janine - Ja
Ligt er aan waarneer als het bijlvoorbeeld over een maand of 2 maanden al is ga ik niet mee maar is het in het nieuwe jaar in maart of april ofzo dan zou ik wel mee willen ook ivm de andere meeting die nog maar een maand geleden was..
Oke, maar sommige waren toen niet mee.. Maar ik ga eerst even kijken of ze het wel doenl, ivm sneeuw, bevroren grond enz. Maar ik denk dat het dan of heel snel al is, of in het nieuwe jaar.
Henniie
Geplaatst: 04-11-10 22:40
toot ik zou ook wel willen weten hoe snel het is, en ook een beetje hoe en wat.. Als je iets meer weet dan kan altijd wel ff kijken, ook omdat ik nu dit jaar toch wel een en andere nog heb staan.. Moet ook nog best wel wat naar zknhuis, en als de Veluwe het word moet ik kijken of ik kwa reistijd het vol ga houden.. Zit met wagenziek zijn door alles wat ik heb
edit: ff iets bijgevoegd
Laatst bijgewerkt door Henniie op 04-11-10 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Fee_
Geplaatst: 04-11-10 22:40
Als het echt al heel snel is, heb ik denk ik niet genoeg geld.. Maar wil wel heel graag mee, dus dan regel ik wel wat.
Het is 17,50 hoor Feline dus dat red je wel Maar ik denk misschien in de kerst vakantie? Ligt aan het weer.. Ik moet gewoon even contact opnemen, maar dan moet ik wel weten of jullie dit wel willen en dat heeft dan nog even niets met datums te maken! Want dan kan ik een aantal noemen snapje
Fee_
Geplaatst: 04-11-10 22:47
Ja snap ik.
Lioony
Geplaatst: 04-11-10 22:48
Dus nogmaals, als je het een leuk idee vind vul even in, datums enzo komt later wel
xlionyx - Tootje - Ja - Neemt zelf een paardje mee felinetibor - Feline - Ja XTxGxTX - Janine - Ja