(Besloten) SGW Bejaje op erwtenkoeken- en pannensoepstroopto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ruud_O

Re: (Besloten) SGW Bejaje op erwtenkoeken- en pannensoepstroopto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-10 14:06

Ik ga de 28ste ook cancellen.
Zowel Madjied als Oasis zijn vandaag weer door de chiro behandeld en moeten zeker tot 8-12 rustig aan doen (dan is de volgende behandeling).
Oasis is wel heel goed vooruitgegaan maar er is zeker nog een slag te maken.

Maar wat mij betreft kunnen we ook met kleinere groepjes volgend jaar rondjes hier rijden.

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-10 23:00

Wil je mij van de lijst halen, solly :+

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-10 23:09

Komt goed Luux, misschien doen we nog een pre-seizoen ritje.
Ik moet ook nog maar even zien of Oasis dan al fit to ride the ride is :P, of dat ik mag fietsen.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 15:59

gezien de weersverwachtingen toch niet heel positief zijn, even een voorzichtige inventarisatie of iedereen anders gewoon alleen gezellig wil pannenkoeken eten.

Mocht het weer goed zijn dan kan alles gewoon doorgaan, want Oasis heeft gister fluitend 25km gedaan en op een manier dat ik al in geen 2 jaar meer had meegemaakt. Dus goede hoop voor de toekomst.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 17:46

Alleen koekepannen is ook gezellig! Heb ook een hard hoofd voor wat betreft de rit. Bos is nu al hard.

psst

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:52

Mocht het ritje er niet in zitten dan ga ik ook voor de pannenkoeken!

Sim koekepannen? :D

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 18:57

Ja hoor, ik kan nog wel een goede koekepan gebruiken. Wel een die op inductie kan graag. :D

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 20:31

Altijd goed pannekoekenpannen! Kan Luuxje ook mee. Hadden we de zaterdag of de zondag, ben hum even kwijt....

even tussen 2 haakjes, echt belachelijk gewoon zoals het er nu buiten al aan toe is, tis november!

sanurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:48

Ik wil me afmelden, weet niet wat de weersvoorspellingen zijn maar als zo door gaat met vriezen en sneeuwen hoeft van mij niet. Dan wacht ik wel weer dat iets normalere temperatuur is en de ondergrond ook goed is. Dsu je kan me van de lijst halen, gene die wel gaan veel plezier als door gaat. Gr

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:01

Talida schreef:
even tussen 2 haakjes, echt belachelijk gewoon zoals het er nu buiten al aan toe is, tis november!

Volgens mij komt dat door het plannen van een bejaarden-rit. >;)
Het valt wel op, dit is nu het 3e jaar dat we een buitenrit plannen en dat vanwege sneeuw moeten cancelen. Ik stel voor dat we niks meer gaan plannen, maar alleen nog spontane acties doen :+
Voor mijn geen pannenkoeken, ik ben al te druk dat weekend, helaas.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:16

Ik ga het ook echt niet redden. Heb momenteel echt geen idee waar ik mijn tijd nog vandaan moet halen :(

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-10 09:45

zondag 19 dec.
Ik neem de korte groep mee en Yvonne de lange route groep. Mocht Oasis nog niet fit zijn, dan kan ik altijd nog op de fiets de groep begeleiden :P
Ik ga even uit van het feit dat iedereen pannenkoeken wil eten. Mensen die met elkaar mee rijden qua trailer is prettig ivm parkeren. Enige is dat ik even niet weet waar paarden moeten blijven tijdens het pannenkoeken eten? Ik kan er een paar in de weilanden hebben en 3 op stal, maar 13 extra is wat veel ;-)
Zo rond begin middag afspreken en dan aansluiten pannenkoeken eten.

Ivm met de huidige weersomstandigheden, ook het voorstel om die dag alleen pannenkoeken te gaan eten, dan zijn die 3 jaar regelen toch niet voor niks geweest ;-)

De deelnemerslijst met voorkeuren. ~ duidt op nog onbekend.
Code
+-------------------+-----------------+--------------------+-------------+----------------------|
|Boktnaam           |Korte rit<= 18km |langere rit >= 25km |Pannenkoeken | Pkoeken zonder peerd |
+-------------------+-----------------+--------------------+-------------+----------------------|
|Ruud_O             |       X         |                    |      X      |  X                   |
|Yvonne_O           |                 |         X          |      X      |  X                   |
|Bianca1980         |       X         |                    |      X      |                      |
|Talida             |       X         |                    |      X      |  X                   |
|Paul_H             |                 |         X          |      X      |                      |
|Psst               |       ~         |         ~          |      X      |  X                   |
|gomir              |       ~         |         ~          |      X      |                      |
|_Sim_              |                 |         X          |      X      |  X                   |
|yvetjes            |       ~         |         ~          |      X      |  X                   |
|jipje_niekje       |       ~         |         ~          |      X      |                      |
|Evony              |       ~         |         ~          |      X      |                      |

Via PB graag aanvullingen of aanpassingen doorgeven, ook eventuele aanhang als we alleen pannenkoeken gaan happen.

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 09:45

Wat is voor iedereen een mooi tijdstip om aan te schuiven? Keuken sluit daar meestal rond 19:30

yvetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 10:14

Maakt mij niet uit, maar voor mij is het dan ook geen wereldreis.... Gezien de vroege keuken ook niet te laat aanschuiven lijkt me.... uiterlijk half 7?

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-10 10:18

wijzelf gaan meestal zo tegen 19:00, want dan zijn de meeste kleine kinder ook weer gevlogen ;-)
maar 18:30 is ook een prima tijdstip denk ik voor de mensen die van iets verder komen.

Ik zal morgen de reservering gaan maken.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-10 01:46

Ruud_O schreef:
wijzelf gaan meestal zo tegen 19:00, want dan zijn de meeste kleine kinder ook weer gevlogen ;-)
maar 18:30 is ook een prima tijdstip denk ik voor de mensen die van iets verder komen.

Ik zal morgen de reservering gaan maken.

Ik kom ook gezellig eten zonder paard, hoop dat de dooi die nu komt gewoon een gezellig ritje geeft, desnoods een rustig tempo aangepast op de bodem (tenzij onverantwoord dan uiteraard niet off course), maar we hebben nog ff twee weken voor dooi of sneeuw... :P laat de dooi dus maar komen... :D

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-10 09:35

Je hebt gelijk, is was in de veronderstelling dat het al aankomend weekeinde was :P
Tijd gaat snel, maar nog niet zo snel :P

Luuxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:51

Talida schreef:
Altijd goed pannekoekenpannen! Kan Luuxje ook mee. Hadden we de zaterdag of de zondag, ben hum even kwijt....

Ik kom helaas ook geen pannenkoeken eten, heb me voor de dag alweer voor iets anders (familie) vast laten leggen.
Wel sneu dat het al voor de derde keer op rij niet door kan gaan wegens het winterweer :(

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 11:59

Tsktsktsk. :+

Maar ik zie mn pannekoek ook al in het water belanden, ben waarschijnlikj dat weekend weg voor een begrafenis ;(

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 18:06

Tis nog twee weken mensen dus het valt NOG niet voor de derde keer in het water... ;) . Het weerbericht kan geeneens goede voorspellingen geven voor 1 week, laat staan twee... :D

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-10 10:31

Is het wellicht een idee om bijvoorbeeld om 17:00 te gaan eten?
Dan kunnen we daarvoor nog een rondje wandelen (ik moet de honden toch uitlaten).

En dan is het voor diegene die van wat verder komen ook weer geen laat op de avond gebeuren.

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 15:44

Ruud_O schreef:
Is het wellicht een idee om bijvoorbeeld om 17:00 te gaan eten?
Dan kunnen we daarvoor nog een rondje wandelen (ik moet de honden toch uitlaten).

En dan is het voor diegene die van wat verder komen ook weer geen laat op de avond gebeuren.

Óók een +:)+ idee. Ik merk 't wel.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-10 23:22

Klinkt als een nog beter plan (afgezien van dat rondje :P )

Ruud_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 00:40

zijn er dan nog die aanhang meenemen? Anders reserveer ik morgen voor 10 man zo rond 17:00

Paul_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 09:10

Voordat ik mij verschrikelijk vergis: ik heb zondag 19 december in mijn geheugen opgeslagen - dat is niet vandaag. Ruud: loop jij altijd wat vooruit op zaken ;) ?